خبرهای داغ:
امام جمعه گنبدکاووس؛

برگزاری اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان سبب انتقال آرمان‌های انقلابی به نسل جوان می‌شود

امام جمعه گنبدکاووس گفت:ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی سبب پررنگ‌تر شدن ارزشهای انقلابی و اسلامی در کشور می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۸۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محمود ترابی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای دبیرستان ابوذر غفاری روستای آق آباد شهرستان گنبدکاووس در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان اظهار داشت: استمرار فرهنگ شهادت، ایثار و استقامت در مجالس و محافل یادواره و یادمان شهدا است. آینده انقلاب بستگی به ریشه فرهنگ مقاومت دارد که باید این ریشه به نسل جدید و جوانان ما منتقل شود و همیشه شهدا در اذهان زنده باشند که یادواره شهدا سبب احیاء شهدا می‌شود.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: شهدا به مانند ستارگانی هستند که مسیر را به ما نشان می‌دهند و رمز احیای آنان این است که این شهدا را به دیگران معرفی کنیم. وقتی از شهید فهمیده و فداکاری آن سخن گفته می‌شود در یکایک دانش آموزان انگیزه ایستادگی, استقامت و فداکاری زنده و احیا می‌شود که برای استمرار راه آنان باید فرهنگ ایثار وشهادت و نام آنها زنده بماند.

وی درباره تاثیر برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان تصریح کرد: زمانی که یادواره تبدیل به اجلاسیه و اجلاسیه تبدیل به کنگره میشود، عمق و وسعت کار مشخص میریالشود و برای فراگیری فرهنگ ایثار وشهادت باید اجلاسیه برگزار شود.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس گفت: ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی سبب پررنگ‌تر شدن ارزشهای انقلابی و اسلامی در کشور می‌شود. باید همه جا نام و یاد شهدا عمومیت و فراگیر شود و کوچه و محله‌ای نباشد که از یاد و نام شهید خالی بماند و با برگزاری کنگره و اجلاسیه فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در جهان طنین‌انداز شود.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: با برگزاری اجلاسیه و کنگره شهدا، یاد و خاطرات و ایثارگری‌های آنان به نسل جدید منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها