خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ساعتی پیش در شام غریبان شهید مدافع حرم(ذاکر حیدری) با بیان اینکه شهادت حتی برای اولیا الهی نیز افتخار است، گفت: به برکت خون شهدای مدافع حرم، مکتب تشیع عزت و قدرت پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۸۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر با تاکید به اینکه شهادت افتخار و عزت است، افزود: علی ابن ابیطالب(ع) تنها در یکجا فزت و رب الکعبه گفت، آن هم زمانی بود که در آستانه شهادت قرار داشت.

وی با بیان اینکه مزد انسان های ایثارگری همچون شهید ذاکر حیدری جز شهادت چیز دیگری نیست، خاطرنشان کرد: خوش به حال انسان هایی که مرگ آن ها به شهادت ختم می شود.

حجت الاسلام کاملی فر تصریح کرد: قدرت تاثیرگذاری، نفوذ و بازدارندگی که ایران اسلامی در عرصه های بین المللی به دست آورده، در سایه خون شهدایی همچون شهید ذاکر حیدری است.

وی با بیان اینکه شهدا در دستاوردهای ارزشمند ایران اسلامی شریک و سهیم هستند، ادامه داد: این قدرت و احساس هویتی که شیعیان در سراسر عالم از یمن گرفته تا عراق احساس می کنند به برکت خون همین شهداست.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه درخت تنومند اسلام و مکتب اهل بیت(ع) نیاز به آبیاری مداوم دارد، اظهار داشت: خون شهدا این درخت را آبیاری کرده و موجب رشد آن می شود.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: تاریخ برای همیشه روحیه شهادت طلبی و ایثار شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم را ثبت کرده و برای آیندگان این افتخار را منتقل خواهد کرد.

شهید ذاکر حیدری عصر روز گذشته در حلب در دفاع از حرمین شرفین به خیل یاران شهیدش پیوست.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس پیش از این نیز عهده دار مسئولیت عملیات سپاه عاشورا بود.

پیکر این شهید مدافع حرم، فردا ساعت 15:30 بعد از ظهر از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز وارد این کلان شهر شده و روز چهارشنبه ساعت 10 پس از تشییع در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها