خبرهای داغ:
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور؛

13آبان نماداستکبارستیزی ملت ایران است

نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به تلاش مذبوحانه سردمداران استکبار جهانی برای نفوذ در کشور گفت: ۱۳آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۹۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت الله لطفی با اشاره به مأموریت خطیر دستگاه های مختلف برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: بارزترین ویژگی انقلاب اسلامی، مردمی بودن و استکبارستیری آن است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به ویژگی های استکبار ستیزی مردم ایران اسلامی افزود: ویژگی استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ریشه و مبنای قرآنی دارد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع استکبار ستیزی ادامه داد: مقام معظم رهبری مهمترین مصداق استکبار را آمریکا دانستند که دشمن بشریت و صلح و امنیت جهانی است.

لطفی با اشاره به فرمایشات امام راحل در این زمینه اضافه کرد: امام راحل نیز فرمودند که از برقراری ارتباط با متجاوزان خشنود نشوید و از قطع ارتباط نیز ناراحت نگردید و با بصیرت و با چشمانی باز به دشمنان خیره شوید و آرامشان نگذارید که اگر آرامشان بگذارید، آرامتان نخواهند گذاشت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به این نکته که ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است، یادآور شد: ویژگی بارز استکبارستیزی مردم ایران و امت اسلام نسبت به سردمداران استکبار در ۱۳ آبان متبلور می شود.

وی با تأکید بر این نکته که ۱۳ آبان روز حضور تمامی اقشار مختلف در صحنه و میدان است، متذکر شد: اگر چه روز ۱۳ آبان، روز دانش آموز  است اما صرفاً مختص این قشر عزیز نیست و رسالت ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جهاد عمومی بوده و یوم الله ۱۳ آبان به عنوان مراسم ضد استکباری است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شناخته می شود و نباید این روز محدود شود و با همه توان از ظرفیت اقشار مختلف برای برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم بهره مند گردیم.

لطفی در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان یادآورد شد: شیطان بزرگ در تلاش برای نفوذ در جامعه است و با توجه به شرایط منطقه، مراسم ۱۳ آبان امسال مهم تر از سال های اخیر است و باید همه اقشار مختلف در این زمینه دعوت شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها