فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگان:

پایگاه ها با نیروهای ولایی ، توانا و متفکر شکوفا می شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگان استان بوشهرگفت: تلاش فرماندهان درجذب نیروهای ولایی ، توانا و متفکردراعضای شورا موجب شکوفایی پایگاه ها می شود.
کد خبر: ۸۷۷۰۶۹۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،" اسماعیل تاجیک" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگان استان بوشهربا اشاره به برگزاری دوره های یک روزه و منظم کارگاه آموزشی برای اعضای شورای پایگاه ها گفت: دراین کارگاه یکروزه شورای حوزه و پایگاه های بسیج مساجد و محلات سپاه کنگان بسیجیان نسبت به مسئولیت خود توجیه می شود.
تاجیک هدف از برگزاری کارگاه آموزشی مذکور را ارتقاء سطح آمادگی و توانمند سازی بیشتراعضای شوراها و پایگاه های حوزه بسیج در راستای تحقق مأموریت های بسیج دانست و تصریح کرد: ایجاد انگیزه در زمینه خدمت گذاری موثر درابعاد مختلف بسیج، توجیه اعضای شورا نسبت به وظایف، الزامات و انتظارات بسیج، به روز رسانی اطلاعات شورا بر اساس آخرین تغییرات، تحقق سیاست کادریابی و سازماندهی صدرصد، شناخت و تعامل اعضای شورا با رده های بالاتر و ایجاد همبستگی برای برگزاری جلسات ماهیانه پایگاه ها از جمله محورهای این کارگاه آموزشی است.
وی با بیان اینکه پایگاه ها با نیروهای ولایی ، توانا و متفکر شکوفا می شوند ، افزود: شورای هر پایگاه متشکل از افراد باسواد ومتفکری است که می تواند با دست به دست هم دادن در اداره کار جمعی به فرمانده پایگاه جهت شکوفایی هر چه بیشتر این نهاد مقدس کمک کنند.
" تاجیک " خاطر نشان کرد: اگر هر یک از شورای پایگاه وظایف خود را به خوبی بداند می تواند بهتر عمل کند، یکی از خصوصیات خوب این دوره توزیع کتاب های شرح وظایف هر یک از بخش ها بود که در اختیار آنان قرار می گرفت .

ارسال نظرات