مسئول ستاد عتبات عالیات اشکذر با اعلام این خبر که اولین موکب اشکذر در عراق برای خدمت رسانی به زائرین سید الشهدا ایجاد شده است، گفت: این موکب در نزدیکی حرم امام حسین (ع) به منظور پذیرایی از زائرین اربعین ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۷۷۰۷۰۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان اشکذر با بیان اینکه ثبت‌نام برای پیاده‌روی اربعین از طریق سامانه سماح سازمان حج و زیارت از چند روز گذشته آغاز شده است اظهار داشت: در اشکذر نیز ثبت نام های نهایی به صورت محلی و با مراجعه مردم به محل هایی مقرر شده انجام می پذیرد.

حجت السلام فرقانی افزود: ثبت نام دو دستگاه اتوبوس از اشکذر به قصد پیاده روی اربعین سید الشهدا تا کنون قطعی شده و هنوز آمار دقیقی از ثبت نامی های مناطق رستاق و خضرآباد در دست نیست.

وی با اشاره به اینکه عده ای از مردم نیز به صورت شخصی به مرز سفر می کنند، گفت: عزیزان توجه لازم را داشته باشند که مدارک لازم جهت خروج از کشور را به همراه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرقانی در خصوص کمک های ارسالی از اشکذر برای پیاده روی اربعین گفت: کمک هایی زیادی برای 2 میلیون زائر امام حسین (ع) از اشکذر به عراق فرستاده شده که از جمله آن می توان به اقلامی نظیر پتو، قند، چای و لیوان یکبار مصرف اشاره کرد.

وی با اعلام این خبر که اولین موکب اشکذر در عراق برای خدمت رسانی به زائرین سید الشهدا ایجاد شده است، گفت: این موکب در نزدیکی حرم امام حسین (ع) به منظور پذیرایی از زائرین اربعین ایجاد شده است.

مسئول ستاد اربعین شهرستان اشکذر مراسم پیاده‌‌روی اربعین حسینی را شکوه همبستگی اجتماعی امت اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر ظرفیتی که دراصول و ارزش‌های قیام امام حسین‌(ع) نهفته است به درستی شناخته و مدیریت شود، می‌تواند رسانه‌ای مهم در گسترش نور سید الشهدا و ارزش‌های فطری به سراسر عالم باشد.

ارسال نظرات