مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی اصحاب الثقلین اراک
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی اصحاب الثقلین اراک از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی نهج البلاغه با همکاری معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۰۷۱۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پیمان عین‌القضات در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت تربیت برگزاری این دوره‌ها گفت: موسسه فرهنگی قرآنی اصحاب الثقلین اراک با توجه به اهمیت تربیت مربی در حوزه نهج البلاغه و بالتبع تحول بنیادین و ارتقاء این مهم به منظور تعمیق شناخت معارف دینی و مبانی انقلاب اسلامی در جامعه، با همکاری معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اقدام به ترویج و گفتمان سازی نهج البلاغه کرده است.

وی افزود: جامعه امروز احتیاج به نهضت نهج البلاغه دارد زیرا دستور العمل‌ها و معارف این کتاب، آینده انقلاب ما را رقم می‌زند با توجه به این مهم اقدام به برگزاری این دوره برای نخستین بار در استان کردیم.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی اصحاب الثقلین اراک تصریح کرد: ثبت نام برای عموم در این دوره آزاد است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره فشرده دو ماهه به نشانی هپکو، فاز یک فرهنگسرای آئینه موسسه اصحاب الثقلین اراک مراجعه یا با شماره تلفن 33121800 تماس حاصل فرمایند.

عین‌القضات یادآور شد: این دوره دو ماهه است و علاقه مندان تا پایان روز سه شنبه 25 آبان‌ماه فرصت دارند برای حضور در این دوره‌ها اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: این دوره از 27 آبان‌ماه تا 24 دی‌ماه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان از حضور برجسته ترین اساتید نهج البلاغه کشور بهره مند خواهند شد؛ اساتیدی همچون مجدفقیهی، پسندیده، رنجبرحسینی، رهنما و استاد غلامعلی در سه سطح به تدریس نهج البلاغه می پردازند.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی اصحاب الثقلین اراک تصریح کرد: معارف نهج البلاغه در سه حوزه معارف اعتقادی، معارف اخلاقی و تربیتی و همچنین معارف حقوقی و اجتماعی تدریس می شود.

عین‌القضات در پایان خاطرنشان کرد: در پایان این دوره به نهج البلاغه پژوهانی که نمره قبولی آزمون را کسب کنند، مدرک معتبر مربی نهج البلاغه ارائه می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات