در اعتراض به عدم تعيين تکليف محل کار صورت گرفت؛

تجمع کارگران كشت و صنعت مغان مقابل اداره مركزي شركت

جمعي از کارگران بخش حفاظت شرکت كشت و صنعت مغان به دلیل عدم تعيين تکليف محل انجام کارشان در مقابل اداره مركزي اين شرکت تجمع کردند.
کد خبر: ۸۷۷۰۷۱۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، جمعي از کارگران بخش حفاظت از قسمتهای مختلف شرکت كشت و صنعت مغان به دلیل عدم تعيين تکليف محل انجام کارشان در مقابل ساختمان اداره مركزي اين شرکت تجمع کردند.

اين کارگران كه از روز گذشته صداي اعتراضشون بلند شده، امروز نيز در مقابل اداره مركزي شركت كشت و صنعت مغان تجمع كرده و خواستار تعيين تکليف محل انجام کارشان شدند.

اين كارگران كه تا همين يك ماه پيش جزء 170 نفر از كارگران در آستانه اخراج از شركت كشت و صنعت مغان قرار داشتند، اما با رسانه اي شدن اخراج آنها و در فاصله چند ساعت از انتشار خبر در خروجی سایتها و شبكه هاي اجتماعي، روابط عمومي اين شركت طی بیانیه ای ضمن تکذیب اخراج اين كارگران اظهار كرد كه شركت در مسیر توسعه و تولید در راستای اقتصاد مقاومتی بدون توجه به شانتاژ ها وشایعه های ایجاد شده از سوی باندهای ثروت و قدرت به کار خود ادامه می دهد و از پرسنل خدوم و زحمت کش سرمایه ی عظیم و ولی نعمتان این شرکت نيز حمايت مي كند.

با گذشت يكماه از اين وعده داده شده، قرار بود اين كارگران به كار قبلي خود برگردند و با اينكه تعدادي از آنها طبق وعده ها به كار برگشته و مشغول كار شدند، اما قريب به 80 نفر از كارگران بخش حفاظت كه بنا به گفته خودشان، اعتراضشون هم سر اين مساله است به جاي رفتن به كار قبلي خود به آنها گفتن كه بايد به بخش كارخانه قند مغان منتقل و آنجا مشغول بكار شوند.

اين كارگران اظهار كردند: در حالي كه چندين سال است در بخش هاي مختلف حفاظت شركت كشت و صنعت مغان مشغول كار بوده و قرارداد دارند، به يكباره تصميم به انتقال آنها به كارخانه قندي نموده كه كارش بصورت فصلي بوده و با اينكه قرارداد دارند، براي كار در بخش كارخانه قند شركت به آنها گفتن كه بايد دوباره قرارداد بسته و مشغول كار شوند.

اين كارگران تصريح كردند: كار در كارخانه قند كشت و صنعت مغان فصلي بوده و با بستن قرارداد جديد هم زمينه اخراج كارگران شركت هموارتر مي شود و ما به اين مساله اعتراض داشته و خواستار تعيين تکليف محل انجام کارمان هستيم.



ارسال نظرات
آخرین اخبار