معاون فرماندار پارس آباد:

راهپیمایی 13 آبان پارس آباد در دو مسیر انجام می‌شود

معاون فرماندار پارس آباد مغان از برگزاری راهپیمایی امسال 13 آبان در دو مسیر در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۰۷۱۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، ياسر ندايي در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان در پارس آباد اظهار داشت: امسال راهپیمایی روز 13 آبان در شهر پارس آباد در دو مسیر انجام می‌شود که مسیر اول، ميدان سپاه به طرف چهارراه امام و مسیر دوم پمپ بنزين جديد به سمت چهارراه امام خميني (ره) است.

وی با بيان اينكه اين راهپيمايي از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود، بر همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و فرهنگی در برگزاری هر چه بهتر اين مراسم تاكيد كرد و گفت: راهپیمایی‌ 13 آبان منحصر به جامعه دانش‌آموزی نیست، بلكه همه آحاد مردم لازم است در راهپیمایی 13 آبان و روز استکبارستیزی شرکت کنند.

معاون فرماندار پارس آباد با اعلام اينكه 13 آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ ایران اسلامی است، تصريح كرد: اين روز که به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمريكا و شهادت جمعي از دانش آموزان در تاریخ ایران است که در سه دوره مختلف این وقایع به وقوع پیوسته است.

ندايي از تمامی نهادها، ادارات، دانشگاهها و اقشار مختلف مردم خواست تا با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان بار دیگر ضمن میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و رهبري، اقتدار نظام و انزجار از استكبار جهاني را به رخ جهانیان بکشانند.

ارسال نظرات