مسعود بصیری در بازدید از باشگاه خبرنگران تسنیم:

اصحاب رسانه اسیر باندبازی‌های سیاسی نشوند/معنویت در بین اصحاب رسانه تقویت شود

مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: اصحاب رسانه باید قدر قلم خود را بدانند و اسیر باندبازی‌های سیاسی نشوند و رعایت انصاف در انتقادها باید موردتوجه اصحاب رسانه قرار گیرد و در انجام رسالت خود سرعت، دقت و صحت را کاملاً رعایت کنند.
کد خبر: ۸۷۷۰۷۵۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش بسیج رسانه، "مسعود بصیری"، مسئول سازمان بسیج رسانه  امروز با حضور در باشگاه خبرگزاری تسنیم از تحریه و بخشهای مختلف این باشگاه بازدید کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه در این بازدی ضمن قدردانی از فعالیت های تاثیرگذار خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: رسانه ها رسالت سنگینی به عهده دارند که باید به درستی به آن عمل کنند تا خدایی ناکرده در پازل دشمنان بازی نکنند.

 

وی ادامه داد: اگر برای تشکیل حکومت اسلامی تلاشی نکنیم انجام واجبات دیگر نیز بی‌فایده است اگر انجام حج منتج به تشکیل حکومت اسلامی نشود انجام این واجب بی‌فایده است به همین دلیل است که امام حسین (ع) حج را ناتمام گذاشته و به سمت تشکیل حکومت اسلامی می‌رود. و هدایت این تشکیلات بر عهده اصحاب رسانه است.

 

بصیری تصریح کرد: اصحاب رسانه باید قدر قلم خود را بدانند و اسیر باندبازی‌های سیاسی نشوند و رعایت انصاف در انتقادها باید موردتوجه اصحاب رسانه قرار گیرد، و  در انجام رسالت خود سرعت، دقت و صحت را کاملاً رعایت کنند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: معنویت را در بین اصحاب رسانه باید تقویت کرد تا کارهای ما برای رضای خدا صورت بگیرد چرا که اگر غیر از این باشد به رسالت اصلی خود عمل نکرده اند.

 

وی ادامه داد: امیدوارم روزی برسد که خبرنگاران این مرز و بوم بدون رنگ و جناح برای کشور عزیزمان قلم بزنند و به رسالت اصلی خود"آگاه سازی و اطلاع رسانی صحیح " عمل کنند.

 

بصیری تصریح کرد: هر کس در این کشور حقوق از رسانه های بیگانه بگیرد و اخباری بر ضد این مردم و کشور  منتشر کند خائن است.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: از مسئولین میخواهم به مشکلات خبرنگاران رسیدگی کنند چرا که خبرنگاران مظلوم ترین اقشار جامعه به حساب می آیند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار