خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر ضرورت رسیدگی قوه قضاییه به پرونده فساد هشت هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: اگر فعالیت‌های فکری و فرهنگی با مباحث سیاسی گره زده شود به مردم ظلم کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۷۷۰۸۲۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه قوه قضاییه باید پرونده فساد هشت هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان را دنبال کند، اظهار کرد: اگر فعالیت‌های فکری و فرهنگی با مباحث سیاسی گره زده شود نه تنها در حوزه سیاسی بازنده هستیم بلکه به مردم نیز ظلم کرده‌ایم چرا که مباحث سیاسی فقط فسادهای هزاران میلیاردی نیست و در مورد وزارت آموزش و پرورش موضوع هزاران نفر دانش‌آموز مطرح است که باید با آموزه‌های انقلابی آشنا شوند.

وی از عقب‌نشینی دولت در مورد حذف درس حسین فهمیده یاد کرد و افزود: هر فردی که در فتنه نقش داشته نباید از همه چیز حذف شود اما نباید سکان هدایت تفکر جوانان جامعه را نیز بر عهده داشته باشد؛ امیدواریم وزرای پیشنهادی در فتنه نقشی نداشته و برائت خود را از افرادی که در فتنه حضور داشته و به رهبری و مردم ظلم کرده‌اند، اعلام کنند چرا که فتنه خط قرمز است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه زمان زیادی از عمر دولت باقی نمانده است، مطرح کرد: افرادی باید به مجلس پیشنهاد داده شوند که نسبت به مباحث تخصصی وزارتخانه‌ها آگاه باشند.

وی یادآور شد: وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد با توجه به تحصیلات حوزوی خود باید مراقب باشد که هنرپیشه دست دیگران نباشد و به عنوان یک کارگردان عمل کند چراکه اکنون در برخی از وزیران هنرپیشه بوده و نظریه‌پردازی و افکار آنها از منابع دیگری تغذیه می‌شود.

حاج‌صادقی با اشاره به اینکه وزیران دولت باید آزادگی خود را حفظ کنند، گفت: یک وزارتخانه ارزش از دست دادن آزادی را ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها