خبرهای داغ:
در همایش استکبار ستیزی دانش آموزان نسل چهارم انقلاب مطرح شد:

دانش آموز انقلابی و ولایی نیاز امروز جامعه اسلامی

رییس سازمان بسیج انش آموزی کل کشور گفت: دانش آموزان ما باید مانند همه علاقه مندان به انقلاب فرمان رهبر معظم را به گوش جان بشنود و از جان و دل بپذیرد.
کد خبر: ۸۷۷۰۸۸۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کل کشور درهمایش استکبار ستیزی دانش آموزان نسل چهارم انقلاب که در سالن جهاد کشاورزی قزوین با حضور مسئولان آموزش و چرورش و نیز بسیج دانش آموزی استان برگزار شد، اظهار کرد: بسیجی دانش آموز که ما آن را تعریف می کنیم دارای سه خصلت بارز می باشد.

وی ادامه داد: انتظار داریم دانش آموز بسیجی ما متدین باید یعنی به آموزه های دینی ایمان داشته باششد و احکام دین خود را جامه عمل بپوشاند.

ماهانی تبیین کرد: علم آموزی و فراگیری دانش باید برای هر دانش آموزی خصوصا آنکه خود را در جامعه بسیجیان می بیند دارای اولویت و اهمیت باشد.

وی اضافه کرد: تنها علم آموزی ملاک نیست و دانش آموز باید بتواند به علم و دین خود جامه عمل بپوشاند، دانش آموزی با تقوای بدون علم دای نقصانی است که باید برطرف گردد.

این مسئول اذعان کرد: مرحله نهایی انتظار ما  که مهمترین آن هم هست درک درست انقلابی و ولایی است، دانش آموزان ما باید مانند همه علاقه مندان به انقلاب فرمان رهبر معظم را به گوش جان بشنود و از جان و دل بپذیرد.

وی با اشاره به اینکه شهید محمد حسین فهمیده تمام این نکات را در وجود خود داشت، بیان کرد: به دلیل درک صحیح از موقعیت، ولایت مداری و ولایت پذیری بود که شهید فهمیده را از سایر شهدا جدا ساخت و او را مانند الگویی به سایر نسل ها معرفی کرد.

سردار ما هانی با یاد آوری وقایع روز 13 آبان گفت: دانش آموزانی که در روز 13 آبان جان خود را فدا کردند دارای بصیرت بالایی بودند و ارزش کار آنان به حدی است که ما 13 آبان پس از تبعید امام را انقلاب دوم می دانیم.

وی با اشاره به جمله ارزشمند امام راحل مبنی بر اینکه " آمریکا هیچ غلطی نی تواند بکند" مطرح کرد: این جمله ای است که پیش از انقلاب اسلامی توسط امام راحل بیان شد و به عنوان راهبرد ما بود که پس از انقلاب به آن جامه عمل پوشاندیم.

رئیس بسیج دانش آموزی کل کشور در پایان ازعان کرد: استکبار ستیزی ایران امروز به عنوان الگوی موفق به سایر ملت های مظلوم و دربند صادر گردیده است و آنها نیز با پیروی از همین طرح ان‌شاءالله به زودی و با یاری خداوند به پیروزی خواهند رسید.

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها