خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه مقاومت سپاه بشرويه خبر داد

حمل 470 تانكر آب به روستاهاي محروم بشرويه به همت بسيج سازندگي

فرمانده ناحيه مقاومت سپاه بشرويه گفت: بسيج سازندگي با آبرساني به روستاهاي تحت پوشش و حمل بيش از ۴۷۱ تانكر آب ، به مناطق محروم خدمت رساني مي كند.
کد خبر: ۸۷۷۰۸۸۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علي خبازي در نشست برنامه ريزي طرح هجرت ۳ كه با حضور مسئول بسيج سازندگي خراسان جنوبي در شهرستان بشرويه برگزار شد با گراميداشت هفته بسيج دانش اموزي و تاكيد بر حضور گسترده امت حزب الله در راهپيمايي ۱۳ آبان خاطر نشان كرد: راهپيمايي يوم الله ۱۳آبان نه تنها مختص دانش آموزان نيست بلكه هرساله شاهد حضور گسترده مردم هميشه در صحنه در اين راهپيمايي استكبار ستيز هستيم.

فرمانده ناحيه مقاومت سپاه بشرويه افزود: امسال نيز دانش آموزان در كنار مردم انقلابي شهرستان بشرويه روز پنج شنبه با شعارهاي كوبنده خود فرياد مرگ بر استكبار را سر خواهند داد.

وي در ادامه با اشاره به اهميت اجراي طرح هاي اردوهاي جهادي در سطح كشور و بشرويه گفت: اردوهاي جهادي بسيج سازندگي در راستاي محروميت زدايي و ارتقا جامعه امن و سالم در حوزه اقتصادي ، فرهنگي و مذهبي گام برميدارد.

خبازي افزود: تحقق اقتصاد مقاومتي كه از مطالبات جدي مقام معظم رهبري است در بستر اردوهاي جهادي، اقدامات بسيجيان و طرح هاي بسيج سازندگي به فعليت مي رسد‌.

فرمانده سپاه بشرويه افزود: اميدواريم مسولان ادارات و نهادهاي دولتي نيز پيگير تحقق عملياتي اقتصاد مقاومتي باشند.

وي از حضور ۷۶۸ جهادگر بسيجی در طرح هاي مختلف بسيج سازندگي در بشرويه خبر داد و گفت: در راستاي فعاليت هاي اردوهاي جهادي كارهاي مفيدي در بشرويه انجام شده كه از آن جمله مي توان به فعاليت ۷۶۸ جهادگر در عرصه برداشت محصولات و كمك به كشاورزان اشاره كرد.

خبازي افزود: همچنين بيش از ۷۰۰ نفر در طرح بافت قالي عتبات عاليات مشاركت دارند.

فرمانده سپاه بشرويه با اشاره به پروژه هاي عمراني صورت گرفته هم گفت: ساخت خانه معلول در روستاي جوزردان سفلي،ساخت و ساز پايگاه ها در روستاهاي شهرك امام خميني،هوگند و ‌.. تنها بخشي از اقدامات عمراني بسيج سازندگي است‌.

وي از فعاليت ۱۰۰ دانش آموز در طرح هجرت ۳ دانش اموزي خبر داد و افزود: در ايام فراغت دانش آموزان همچون عيد نوروز سال جاري تعداد ۱۰۰دانش آموز در عرصه هاي بهسازي و رنگ آميزي مدارس شهرستان فعاليت كردند.

خبازي خاطر نشان كرد: برگزاري كلاس هاي حرفه اموزي،علمي و پژوهشي در روستاها به همت خواهران بسيجي از ديگر اقدامات بسيج سازندگي در شهرستان بشرويه است.

فرمانده ناحيه مقاومت سپاه بشرويه با اشاره به فعاليت هاي عرصه اقتصادي هم گفت: تا كنون تعداد ۱۶۱ نفر موفق شده اند با پشتيباني بسيج سازندگي از آموزهاي لازم در فعاليت اقتصادي بهره مند شوند و مبلغي بالغ بر ۲۴۱ ميليون تومان تسهيلات بين 17 فعال اقتصادي توزيع شده است.

وي، با اشاره به آغاز بهره برداري از كارگاه هاي اقتصاد مقاومتي پرورش بوقلمون، ماهي و بلدرچين هم گفت: با توجه به آغاز بهره وري و فروش توليدات پرورش بلدرچين، بوقلمون و ماهي، بسيج سازندگي بشرويه آمادگي فروش محصولات آنان را دارد و متقاضيان مي توانند با اين نهاد تماس بگيرند.

خبازي خدمت رساني به مناطق محروم را از اهداف بسيج برشمرد و اظهار کرد: در همين راستا بسيج سازندگي با آبرساني به روستاهاي تحت پوشش و حمل بيش از ۴۷۱ تانكر آب ، به مناطق محروم خدمت رساني ميكنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها