خبرهای داغ:
وقتی نسل چهارم انقلابی می‌ماند

پاسداشت لاله‌های خونین در سلسله یادواره‌های شهدا در واحدهای مقاومت

دانش آموزان بسیجی واحدهای مقاومت با برپایی یادواره های شهدا و هیئات عزاداری، بصیرت حسینی، رسالت زینبی و شور انقلابی را درهم آمیختند.
کد خبر: ۸۷۷۰۸۹۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، این روایتی است از نسلی که انقلابی می‎ماند؛ نسلی که خوب می داند بابت امنیت و آرامش و آسایش امروز و امید فردایش، چه بهای سنگینی پرداخته شده.

می داند ارزش خون شهید را و گرامی می دارد یاد و خاطره شان را، تا آب پاکی را روی دست آنهایی بریزد که برای تغییر هویت مستقل و با عزتِ نسل چهارم انقلاب، سال هاست که وقت می گذارند و میلیون ها دلار هزینه می کنند و منتظرند تا حاصل کشته خویش را درو کنند.

اما هیهات...

ایام شهادت بزرگ مرد کوچک دوران دفاع مقدس، همان که مفتخر به عنوان رهبری از سوی امامش شد؛ بهانه ای گشت تا مروری کنیم حال و هوای فهمیده های امروزمان را؛ حال و هوای نسل چهارم انقلاب را...

همان هایی که شاید چشم امید دشمن و دوست به آنهاست؛ و می دانند...

و می دانیم که سرنوشت آینده این کشور در دستان آنهاست.

سری زدیم به تعدادی از مدارس و همنشین شدیم با دانش آموزان

نور امید در دلمان شعله کشید و سر به درگاه احدیت فرود آوردیم که اینجا، پنبه می کنند رشته های دشمن را...

عشق و محبت بود در کلامشان، به راهی که به آن ایمان دارند.

برپایی سلسله یادواره های شهدا و مجالس عزاداری آقا امام حسین(ع) و ذکر توسل به نوجوان کربلا در مدرسه، با برنامه ریزی و پیگیری های شبانه روزی توسط دانش آموزان،  همان سنگری که چشم امید دشمن به آنجا دوخته شده، ته دلم را قرص کرد.

دلمان قرص و محکم شد وقتی دیدیم که چگونه نسل چهارم بصیرت حسینی و رسالت زینبی را با شور انقلابی درهم آمیخته و با نشاطی وصف ناشدنی از پیگیری هایشان برای برگزاری یادواره شهدا و معرفی سیره و سبک زندگی ساده و بی آلایش آنها و هماهنگی هاشان برای حضور شهید مدافع حرم در مجلسشان سخن می گفتند.

دلمان قرص شد وقتی دیدیم که هویتشان را در عون و قاسم و عبدالله و فهمیده و بالازاده و قربانی و محمدی می بینند نه در بت های قهرمان نمای رسانه های استکبار.

خدا را شکر که نسلی که میراث دار لاله های گلگون کفن بسیاری همچون 36000 شهید دانش آموز است؛ پاسداشت خون های پاک یاران دیروز را در مجاهدت علمی و تعالی معنوی برای حضور در میدان های مجاهدت با استکبار در فردایی نه چندان دور می داند و پیروی از مکتب عاشورا و سربازی امام زمان برایش افتخار است؛

نسلی حسینی و الگو گرفته از نوجوان کربلا قاسم بن الحسن(ع) که رهروانی بصیر و سربازانی تازه نفس اند برای میدان های نوین دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی دارد.

از بچه های صدرا، صدر، سوم شعبان، رضوان و میعاد جدا شدیم و دعاگویشان هستیم. به امید آنکه آینده سازانی رشید و خودساخته برای این کشور شوند و با هویتی مستقل و عزتمندانه، آینده ای سرشار از پیروزی را برای انقلاب رغم بزنند.

کلکم راع و کلکم مسؤل عن رعیة
ارسال نظرات
آخرین اخبار