خبرهای داغ:
پدر شهید محمد حسین فهمیده گفت: هر کس که به ولایت فقیه اعتقاد ندارد و یا به آن پشت پا میزند، در حقیقت کافر است.
کد خبر: ۸۷۷۰۹۲۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، چدر شهید فهمیده در همایش استکبار ستیزی نسل چهارم انقلاب که صبح امروز در سالن همایش های سازمان جهاد کشاورزی برگزار شده بود اظهار کرد: همه جوانان و نوجانان را به حفظ پاکدامنی دعوت می کنم.

وی ادامه داد: جامعه ما برای رسیدن به اهداف متعالی خود نیاز به خلوص نیت و نهی از منکر دارد که امیدوارم همه جوانان در ان راه تلاش کنند.

پدر شهید محمدحسین فهمیده با تاکید بر ولایت پذیری و پیروی از امر ولایت گفت: هر کس که به ولایت فقیه اعتقاد ندارد و یا به آن پشت پا میزند، در حقیقت کافر است.

برادر شهید فهمیده نیز در ادامه این همایش با ذکر یاد و خاطراتی از شهید محمد حسین فهمیده ابراز کرد: با مطالعه زندگی نامه شهدا به سه نکته تربیتی و آموزشی دست می یابیم.

وی تشریح کرد: این نکات درست مهندسی شدن ساختمان وجود، خغظ و نگهداری و مراقبت از ساختمان و جود و نهایتا تاثیرگذاری مداوم به این معنی که هر جایی که قرار گرفتیم به عنوان بسیجی نشر دهنده افکار خود باشیم.

برادر شهید فهمیده تاکید کرد: بسیجی باید تاثیر خود را بر اجتماع اطرافش بگذارد حال آنکه بداند نارنجک ها تاثیر می گذارند و یا شاید عمل نمی‌کنند.

گفتنی است این مراسم با شهار های لبیک یا زینب پایان یافت.

1006/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها