خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۷۰۹۴۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

"بسمه تعالی"

بیانیه روز دانش آموز- 13 آبان 1395

با سلام و صلوات بر پیام آور مهر و رحمت و خاندان مطهرش

و با سلام بر سلاله پاکش حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

و با درود بی کران به روان پاک کلیه شهداء

و با تحیت بی پایان بر صاحب العصر و الزمان و نائب بر حقش امام خامنه ای....

13 آبان یادآور حماسه خونین لاله های انقلاب، تجلی حماسه حضور فرزندان انقلاب و تجلی گاه اراده مومنان برای سرکوبی استکبار و استعمار است.

13 آبان یادآور طنین فریادهای آزادی خواهی، عدالت گستری و طرفداری از مظلومان علیه سلطه آمریکایی است.

13 آبان یادآور عطر خون های پاک و مطهر دانش آموزان و جوانان عزیزی است که ناجوانمردانه به دست نظامیان رژیم منحوس پهلوی به شهادت رسیدند.

و در یک کلام................. 13آبان سالروز عزت ایران و ذلت امریکاست.

ما دانش آموزیم................. آری ما دانش آموزیم ................

دانش آموزانی از نسل امام و انقلاب........... همان دانش آموزانی که نفس هایمان با شهد شیرین شهادت پیوند خورده است.

آری ما دانش آموزیم.............. ادامه دهنده راه همان دانش آموزانی که در آبان 57 مظلومانه و وحشیانه به خاک و خون کشیده شدند؛ لیکن خون آنان پس از گذر یک سال، در تسخیر لانه جاسوسی امریکای جهانخوار ثمر بخشید.

آری ما دانش آموزیم.................... همان دانش آموزانی که تا چندی پیش با درس و دیکته رهبر 13ساله، شهید فهمیده به ما درس رشادت و شهامت و شهادت آموخته اند.

اگر قدری دقیق تر به پیرامون بنگریم، خواهیم دید که در زمانه و کلاسی قلمِ دانش به دست گرفته ایم که از یک سو گروهی، نان خود را در پاک کردن نام حسین فهمیده از تخته سیاه کلاسمان و کتاب درسمان می جویند و عده ای دگر، از دیگر سو لایحه ای غرب زده را روانه مجلس می کنند که الحاق ایران اسلامی به پروتکل کنوانسیون حقوق کودک را به تصویر می کشد.

همان برنامه ای که قصد دارد با ترفندی زیرکانه و به بهانه عدم دخالت کودکان در نزاع مسلحانه، حضور سبز ما دانش آموزان ، در بسیج دانش آموزی را سیاه جلوه داده و نیروی مقاومت بسیج را به زعم خود محدود گرداند.

اما ما دانش آموزان خطاب به این دو می گوییم: درس افتخارآفرینی و رشادت شهید فهمیده تا پایان هماره دیکته راهمان است و پیوستن به کنوانسیون کودک همواره ارزانی خودتان و راهتان.

اما اگر پنجره کلاسمان را گشوده و باز هم ظریف تر بنگریم؛ کمی آن سو تر خواهیم دید که فرجامِ برجام، نافرجامی خود را به رخ ما می کشد.

ما دانش آموزان، پیروان رهبریم، همان رهبر فرزانه ای که در عنفوانِ مذاکره با شیطان بزرگ، عاقبتِ آن را بی ثمر خواند. لیکن عده ای به ظاهر روشن فکر و روشن اندیش با لبخند و امیدواری تمام، سنگِ برجام را به سینه می زدند و پس از آن نیز در پی برجام های دو و سه بودند و هستند.

ما دانش آموزانِ 13 آبانی، دانش آموزانی فهیم از نسل ذکاوت و بصیرت هستیم، چرا که در تنگنایِ احدِ شکست برجام، ما نشکستیم و از فرجام آن، میوه بی اعتمادی به آمریکا و غرب و استکبار جهانی را چیدیم. و در این کلاس، بار دیگر آموختیم که دست در دست گرگ نهادن نتیجه ای جز خواری و ذلت و زبونی ندارد.

ما دانش آموزان، الف... بای انقلابی بودن، بسیجی ماندن و خدایی گشتن را با خط زیبای پیروی از ولایت می نویسیم. و با الگوپذیری از لاله های سرخ مدافع حرم، به حمایت از حریم اهل بیت و دفاع از مظلومان و مستضعفان در سرتاسر گیتی می پردازیم.

ما دانش آموزان با شعار جاویدان "ایمان- قلم- شهادت" جاودانه، پا در رکاب رهبر فرزانه انقلاب خواهیم ماند. و در آینده با دانش خواهی و دانش جویی خود، آینده سازان این مرز و بوم خواهیم بود.

و در انتظار ظهور سبز مهدوی صدای عدالتخواهی و استکبار ستیزیمان را همواره به گوش جهانیان می رسانیم و تا تسخیر تمامی لانه های جاسوسی استکبار در کلیه بلاد اسلامی دست از مبارزه و دفاع برنخواهیم داشت.

و آخِر دعوانا أن الحمدلله رب العالمین

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده- ناحیه مقاومت بسیج دزفول

13 آبان ماه سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ارسال نظرات
پر بیننده ها