خبرهای داغ:
به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی، آئین صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در دبیرستان پسرانه دوره اول شاهد نور شهرستان دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۰۹۴۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان دزفول، به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی همزمان با امروز شنبه هشتم آبان ماه 95 با حضور عبدالمحمد جرجانی سرپرست آموزش و پرورش دزفول، سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول و جمعی از مسئولین محلی، آئین صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در دبیرستان پسرانه دوره اول شاهد نور شهرستان دزفول برگزار شد.

در این آئین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی گفت: هفته بسیج دانش آموزی یادآور رشادت ها و ایثارگریهای دانش آموزانی است که با الگو گیری از شهید فهمیده راه شهادت و ایثارگری و جانبازی برای دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی را فرا گرفتند.

«سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد» افزود: این دانش آموزان به خوبی اهمیت دفاع از تمامیت ارضی و ارزشهای نظام اسلامی را پیدا کردند و با تقدیم جان خود امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به واسطه الگو گیری از فرهنگ عاشورایی توانست در طول هشت سال دفاع مقدس پیروز میدان بشود و دشمنان اسلام رابا مذلت و خواریبه زانو درآورد.

محتشمی راد بیان کرد: امنیت پایدار و رهایی ملت ایران از تحقیر دشمنان و بیگانگان، دو دستاورد مهم و ارزشی انقلاب اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با بیان اینکه تفکر عاشورایی تفکری است که به دنبال آزادی و آزادیخواهی است خاطر نشان کرد: اگر ما بخواهیم با اقتدار و عزت زندگی کنیم باید فرهنگ عاشورایی و تفکر عاشورایی را همیشه در وجودمان زنده نگاه داریم که اینان خود فرهنگ مبارزه با ظلم و استبداد هستند.

اجرای تعزیه «احلی من العسل»، تلاوتی چند از کلام الله مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، قرائت رزمنامه، مرثیه سرایی وقرائت دسته جمعیدعای فرج توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های این آئین بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها