مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در گفت‎وگو با «بسیج»:
بهادری با اشاره به اینکه 13 آبان، نماد استکبار ستیزی در عرصه جهانی است،گفت: ایران هم نماد استکبار ستیزی و عدم تبعیت از مستکبرین عالم که حضرت آقا در تبیین عدم تبعیت از دشمن از آن با نام جهاد کبیر یاد کردند.
کد خبر: ۸۷۷۰۹۵۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
علی بهادری، مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه 13 آبان 58 روز نشاندن تیر خلاص بر قلب نفوذی های استکبار است، گفت: دانشجویان متعهد در سال 58 دست به بزرگترین کار تاریخ انقلاب اسلامی زدند و آن بیرون راندن آمریکا به عنوان یکی از ریشه های جاسوسی در کشورمان بود و همین حرکت تا ابد در تاریخ زنده خواهد ماند.
 
وی تاکید کرد: 13 آبان 58 روزی بود که دانشجویان مسلمان و انقلابی، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بوجود آوردند و تیر خلاص در جان و قلب نفوذی های استکبار نشاندند.
 
بهادری با بیان اینکه اتحاد مسلمین برکات زیادی را به همراه دارد و آمریکا از این موضوع نگران است، گفت: استکبار جهانی به دنبال تفرقه و بر هم زدن این وحدت است، چرا که وحدت مسلمانان باعث به خطر افتادن منافع این کشورها می شود و برای شناسایی راه حق و ناحق نیاز به بصیرت است که امام خامنه ای تاکید زیادی بر بصیرت افزایی و نشان دادن چهره زشت و پلید استکبار به جوانان امروزی داشته اند.
 
مسئول سازمان بسیج حقوق دانان با اشاره به اینکه 13 آبان، نماد استکبار ستیزی ایران در عرصه جهانی است،خاطر نشان کرد: استکبار ستیزی به معنای ایستادگی در برابر زور گویی و زور گویان عالم است که در عصر حاضر آمریکا و هم پیمانانش نماد استکبار هستند و ایران اسلامی هم نماد استکبار ستیزی و عدم تبعیت از مستکبرین عالم که حضرت آقا در تبیین عدم تبعیت از دشمن از آن با نام جهاد کبیر یاد کردند.
ارسال نظرات