خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان آبیک:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان آبیک بیان کرد: بزرگترین وظیفه و تکلیف دانش آموزان در این دوره حفظ روحیه خودباوری و اتکال به خود و پرهیز از وابستگی به دشمنان می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۰۹۶۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین: عباسعلی زارعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان آبیک با گرامی داشت ایام محرم و صفر و شهادت امام حسین(ع) و هفته بسیج دانش آموزی بیان کرد:هفنه بسیج دانش آموزی یادآور رشادت 36000شهید دانش آموز ایران اسلامی و رشادت شهید والا مقام حسین فهمیده که به فرموده ی رهبر کبیر انقلاب رهبر 13ساله ی این امت می باشد و شهادتشان سرآغاز شروع هفته و پایان هفته نیز به استکبار ستیزی تعلق دارد.
وی افزود: یوم الله 13 آبان که در اصل ادامه دهنده ی مسیر مبارزه و مقاومت می باشد و یادآور خباثت های شیطان بزرگ است و وظیفه ای بر دوش ماست که باید این پیام را هرسال پرشورتر و پربارتر به نسل بعدی دانش آموز انتقال دهیم.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان آبیک تصریح کرد: شهرستان آبیک با دارا بودن 17 شهید دانش آموز نشان داده که دانش آموزان این شهرستان این مسیر انقلاب را به خوبی درک کرده و هنوزهم ادامه دهنده این راه مقدس هستند و شهیدان بزرگی مثل شهید بهمن بیگ زاده تابلو و شاخص ولایتمداری برای دانش آموزان این منطقه می باشند.
زارعی در ادامه با اشاره به برنامه های این هفته خاطر نشان کرد: سعی و تلاش این مجموعه در هفته بسیج دانش آموزی زنده نگه داشتن و یادآوری این راه پربها به دانش آموزان می باشد که فضا سازی ، اجرای برنامه های فرهنگی ، اجرای مانور پدافند غیرعامل در مدارس ، یادواره شهدای دانش آموز در مدارس و نشست های معرفتی و بصیرتی واعزام 240نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور و در خاتمه حضور در راهپیمایی 13 آبان در مزار شهدای گمنام گوشه ای از برنامه ها می باشد.
این مسئول در خاتمه متذکر شد: بزرگترین وظیفه و تکلیف دانش آموزان در این دوره حفظ روحیه خودباوری و اتکال به خود و پرهیز از وابستگی به دشمنان می باشد که در وصیت نامه ی اکثر شهدا به این موضوع اشاره شده است و همچنین تبعیت از ولایت فقیه نیز برای روشنایی در پیمودن این مسیر می باشد که باعث به دور ماندن از شبهات و انحرافات در این مسیر است.


6001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها