جهانگیری جانشین بسیج جامعه پزشکی در خصوص راه اندازی درمانگاه تک تخصصی قلب شهید مدافع حرم داریوش درستی گفت:این درمانگاه تک تخصصی در راستای سیاست ها و طرح محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه ثارالله تهران راه اندازی می گردد.
کد خبر: ۸۷۷۰۹۶۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛جهانگیری جانشین بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در خصوص راه اندازی درمانگاه تک تخصصی قلب شهید مدافع حرم داریوش درستی گفت:این درمانگاه تک تخصصی در راستای سیاست های و طرح محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه ثارالله تهران راه اندازی می گردد و سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ هدف از راه اندازی این گونه خدمات درمانی را کمک به بیماران بی بضاعت و کم برخوردار مناطق جنوب تهران و کسب آمادگی تیم های تک تخصصی در مواقع بحران و حوادث غیرمتقربه عنوان کرد.

وی افزود:در سال جاری این سازمان با مشارکت و همکاری دانشگاه های علوم پزشکی تهران،ایران،شهید بهشتی،بهزیستی و بیمارستان خاتم الانبیا(ص)بیمارستان صحرایی با 14 درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و بخش های مختلف پاراکلینیکی در بوستان ولایت راه اندازی نمود و به بیش از 8000 نفر از بیماران بی بضاعت خدمات درمانی رایگان ارائه کرد و بیش از 200 نفر نیز جهت خدمات فوق تخصصی به بیمارستان های پشتیبانی جهت اخذ خدمات مورد نیاز ارجاع گردیدند.

وی گذری به راه اندازی درمانگاه تک تخصصی چشم با محوریت بسیج جامعه پزشکی بیمارستان فارابی در منطقه 15 تهران و همچنین راه اندازی درمانگاه تک تخصصی اطفال با محوریت بسیج جامعه پزشکی بیمارستان مرکز طبی کودکان در منطقه 9 تهران و همچنین راه اندازی درمانگاه تک تخصصی زنان با محوریت بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید اکبر آبادی در منطقه 16 تهران اشاره نمود که در مجموع بیش از 8 هزار نفر از بیماران بصورت رایگان توسط پزشکان بسیجی مورد درمان قرار گرفتند.

جهانگیری در زمینه دارو و بخش های پاراکلینیکی اشاره نمود که به همین میزان دارو و خدمات پاراکلینیک همچون سونوگرافی ، مشاوره های تخصصی،روانشناسی،تغذیه،گفتار درمانی، فیزیوتراپی و مشاوره کودکان ارائه گردیده است.

جهانگیری از راه اندازی چهارمین درمانگاه تک تخصصی قلب در منطقه 11 و محله عباسی در 12 الی 13 آبان ماه با محوریت بسیج جامعه پزشکی بیمارستان مدرس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اشاره نمود و گفت در این درمانگاه کاروانی 50 نفر متشکل از متخصصین تریاژ،قلب و عروق و غیره راه اندازی میگردد و روزانه 550 به صورت رایگان خدمات دریافت می کنند.

ایشان از انجام خدمات اکوکاردیوگرافی و الکتروکاردیوگرافی رایگان و توزیع داروی رایگان برای افراد محروم خبر داد.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ از انجام خدمات فوق تخصصی برای بیماران ارجاع شده اشاره کرد و گفت: ان شاءالله سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ بتواند گام های چشم گیری در ارائه خدمات درمانی ارائه نموده و در بخش مردم یاری و محرومیت زدایی نقش آفرینی نماید.

ارسال نظرات