گودرزی تصریح داشت: اگر نسل اول انقلاب با انقلاب و تسخیر لانه گام بزرگی در مقابله با برداشت، جوانان نسل دوم و سوم انقلاب خود را برای ضربات بسیار مهلک تر و بزرگ تری به آمریکا آماده کرده اند.
کد خبر: ۸۷۷۰۹۶۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش بسیج نیوز ؛باغ موزه استکبار شناسی در لانه سابق جاسوسی آمریکا با حضور سردار افشار از دانشجویان خط امام و فاتحان لانه و داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی افتتاح شد.


در این باغ موزه بخشی از ابزارهای جاسوسی آمریکا از ایران و کشور های غرب آسیا و گوشه ای از جنایات این کشور به نمایش در آمده است.

گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی افتتاح این باغ موزه را اقدامی موثر در عرصه جنگ نرم دانست و گفت: باغ موزه استکبار شناسی 13آبان با هدف آشنایی  جوانان و نوجوانان و تمامی اقشار مردم اعم از ایرانی و غیرایرانی با اقدامات استکباری و جنایات آمریکا تشکیل شده است.

وی تصریح داشت: اگر نسل اول انقلاب با انقلاب و تسخیر لانه گام بزرگی در مقابله با برداشت، جوانان نسل دوم و سوم انقلاب خود را برای ضربات بسیار مهلک تر و بزرگ تری به آمریکا آماده کرده اند.

وی تآکید داشت: عده ای به دنبال بازگرداندن آمریکا به داخل کشور هستند اما این خیال خام با حضور جوانان انقلابی هرگز محقق نخواهد شد. دانشجویان بسیجی در وهله اول در برابر تمامی توطئه های دشمن ایستادگی می کنند و در گام دوم تمامی منافع آمریکا را به خطر خواهند انداخت.

گودرزی مبارزه با ظالم را از آموزه های اساسی و غیرقابل انکار دین مبین اسلام دانست و گفت: مبارزه با مستکبرین و ظالمان و دفاع از مظلوم از اساسی ترین آموزه های دین اسلام است. لذا مقابله با آمریکا یکی از اصول تردید ناپذیر و از آرمان های ماست که نه شعار بلکه اعتقاد جوانان انقلابی است.

سردار افشار:تسخیر لانه هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت

سردار افشاراز دانشجویان خط امام و فاتحان لانه جاسوسی در این مراسم اظهار داشت: در جریان نهضت اسلامی و انقلاب حکومت دیکتاتوری شاهنشاهی سقوط کرد اما استقلال ملت با اخراج و تسخیر لانه جاسوسی ایجاد شد.

وی تصریح داشت: همیمنه پوشالی امریکا اجازه هر اقدامی را علیه انها نمی داد اما حرکت دانشجویان پیرو خط امام این هیمه و ترس پوشالی را شکست.

وی خاطر نشان ساخت: اگر لانه جاسوسی تسخسر نمی شد یقین بدانید کودتای 28 مرداد تکرار می شد و شاه به کشور باز می گشت.  این مسئله را اسناد افشا شده در لانه اثبات کرد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات