با حضور مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود از حلقه مربیان پایگاه های بسیج ام البنین و وحدت بسیج جامعه زنان شاهرود سرکشی شد.
کد خبر: ۸۷۷۰۹۷۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود به اتفاق فرمانده و مسئول تعلیم و تربیت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) از حلقه مربیان پایگاه های بسیج ام البنین و وحدت روستاهای علی آباد و صالح آباد و دهملاء سرکشی کردند.

در این سرکشی حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی با تشکر از برگزاری منظم حلقه مربیان این پایگاه ها اظهار کرد: توجه به تشکیل حلقه مربیان در بارو شدن حلقه سرگروه ها و متربیان نقش و اهمیت ویژه ای دارد.

وی افزود: باید سرگروه ها و مربیان عزیز صالحین توجه کنند که نیاز مخاطبین آنها چیست و در جهت برآوردن نیازهای آنان برآیند و پاسخ به شبهات و رفع شبهه ها باید در دستور کار قرار گیرد.

مرتضوی با توجه دادن به مطالعه و تحقیق در خوارک دهی به متربیان و سرگروه ها گفت: باید تمام همت خود را در این راستا قرار دهیم که بتوانیم سبک زندگی اسلامی و مهدوی را در جامعه ترویج نماییم و این امر با حلقه های صالحین و ارتباط مستمر با بسیجیان محقق می شود.

در این جلسات مربیان حلقه صالحین به ارائه گزارشی از فعالیت های این حلقه ها در سطح پایگاه پرداختند و سرگروه ها نیز گزارشی از حلقه متربیان و مشکلات و موانع کاری خود ارائه نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها