جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:رزمایش "شهدای مدافع حرم" با حضور 14 هزار نفر بسیجی 13 و 14 آبان در لرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۰۹۸۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان؛سردار توکلی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت : رزمایش "شهدای مدافع حرم" برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نوجوان و جوانی که در این ایام خون خود را نثار انقلاب کردند برگزار می شود.

وی افزود: رزمندگان بسیجی لرستان آماده شده اند تا در 13 آبان ماه که مصادف با روزاستکبار ستیزی است با اجرای برنامه های منسجم و قوی اوج توانمدی و قدرت خود را به دشمنان و بد خواهان نظام نشان بدهند .

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه اجرای این رزمایش در روز13 آبان پیام های متعددی را برای استکبار خواهد داشت گفت: مردم شریف لرستان و جوانان باغیرت این مرز بوم با روحیه بسیجی و انقلابی هرگز رویداد های 13 آبان را فراموش نمی کنند .

توکلی افزود: این همه دشمنی و جنایت در حق ملت رشید ایران کافی است که ما نسبت به استکبار بی اعتماد باشیم و همچنان در اوج آمادگی به سرببریم .

وی با اشاره به برگزاری رزمایش در روزسیزدهم و چهاردهم آبان ماه امسال گفت:این رزمایش درقالب 55 گردان بیت المقدس برادران و 5 گردان کوثر خواهران همزمان درمرکز و همه شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اعلام کرد:در استان لرستان نزیک به 602 هزار نفر در عضویت های عادی و فعال بسیج هستند که از این جمعیت 14 هزارنفر در رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر شرکت خواهند کرد.

سرار توکلی هدف از اجرای این رزمایش را تجدی میثاق بسیجیان غیور و فداکار با امام راحل ،شهیدان و فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد و افزود: بالا بردن توانمدی های دفاعی و امنیتی،ایجاد هماهنگی و تعامل بین رده های سپاه،افزایش و حفظ توان رزم گردان های بسیج در ماموریت های نرم و نیمه سخت، ایجاد بازدارندگی در برابرهرگونه تهدید و تهاجم ازدیگر اهدافی هست که در این رزمایش دنبال می شود.

وی با اشاره به طرح ریزی برنامه ها در هر شهرستان متناسب با نوع تهدیدی که شهرستان را تهدید می کند افزود:در اکثر شهرستان های استان لرستان تمهیدات دفاعی و امنیتی از جمله عملیات های کمین،علملیات های تاخیری،پدافند دورا دور ،کنترل معابر وصولی دفاع ازمرکزحساس و حیاتی، عملیات باز پس گیری و مقابله با نا آرامی ها و اغتشاشات و عملیات امداد و نجات پیش بینی شده است.

انتهای خبر/
ارسال نظرات