به همت كانون بسيج مهندسين كشاورزي شهيد محمدي طارم صورت گرفت؛

برگزاری همايش علمي كردن كشاورزي با موضوع دام سبک و سنگین و بیماریهای دامی+تصاوير

به همت كانون بسيج مهندسين كشاورزي شهيد محمدی و با مساعدت مدیریت جهادکشاورزی طارم همایش علمی کردن کشاورزی با با موضوع دام سبک و سنگین و بیماریهای دامی با حضور دامداران شهرستان و همچنین دامدار پیشرو برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۰۱۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان زنجان، به همت كانون بسيج مهندسين كشاورزي شهيد محمدی و با مساعدت مدیریت جهادکشاورزی طارم همایش علمی کردن کشاورزی با با موضوع دام سبک و سنگین و بیماریهای دامی با حضور دامداران شهرستان و همچنین دامدار پیشرو برگزار شد.

لازم به ذکر است این همايش با حضور 65 نفر از دامداران طارمی و با سخنراني دکتر نعمتی "کارشناس بخش تحقیقات علوم دامی مرکز تحقیقات کشاورزی استان، مهندس بدقی "مسئول امور دام جهاد کشاورزی شهرستان" و دکتر یوسفی "مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان" برگزار گردید كه در خصوص تغذیه و بهداشتی کردن جایگاههای دامی و بیماریهای دامی مطالب علمي و فني ارائه شد.

همچنین دامدار پیشرو شهرستان طارم جناب آقای امین تویا از روستای پیرچم دارای 600 راس دام سبک و عملکرد سالانه حدود 15 تن گوشت قرمز در این همایش در خصوص نحوه عملکرد و علل موفقیت خود توضیحاتی به دامداران ارائه نمود.



ارسال نظرات
آخرین اخبار