نوروزی در مخالفت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی:
نماینده مردم رباط کریم در مجلس با بیان اینکه فتنه خط قرمز ما است خواستار اعلام موضع افراد نسبت به فتنه شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۰۴۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در مخالفت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بنده نسبت به برنامه‌های آقای صالحی امیری انتقاداتی دارم که آنها را مطرح می‌کنم و انتظارم این است ایشان به این سوالات پاسخ دهند. 

وی اضافه کرد: مرده باد و زنده باد یا درود و یا مرگ بر زمانی ارزش دارد که ما به مسئولیت خود عمل کرده و برای خدا گام برداریم. 

نوروزی به فتنه نیز اشاره کرد و افزود: این بحثی که ما می‌گوییم فتنه ادامه دارد سخن مقام معظم رهبری است؛ فتنه ادامه دارد چون فتنه گران عذرخواهی نکردند. «بنده در بحث خانه نشینی آن آقا اولین کسی بودم که اعتراف کردم؛ در بحث فتنه نیز اعتقاد دارم خط قرمز ما فتنه است و باید تکلیف این موضوع روشن باشد»

نماینده مردم رباط کرییم در مجلس شورای اسلامی به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برای ساماندهی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی چه برنامه‌ای از سوی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اندیشیده شده است. 

وی به برنامه‌های صالحی امیری وزیر پیشنهادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و اظهار داشت: آقای صالحی امیری! چطور با نفوذ فرهنگی مبارزه خواهید کرد. در راهبردهای شما چه برنامه‌هایی در این زمینه وجود دارد.

وی لازمه تحقق مبارزه  با نفوذ فرهنگی را تدوین پیوست فرهنگی توصیف کرد و از نبود پیوست فرهنگی در برنامه‌های وزیر انتقاد کرد. 

وی هدف گذاری‌های برنامه های وزیر پیشنهادی را غیر واقعی دانست و ضمن سخن گفتن از پیچیدگی های ابزارهیا فرهنگی ابراز داشت معضلات عرصه فرهنگ پیچیده است و انتظار می‌رود آقای وزیر برنامه‌های لازم برای مقابله با این معضلات را بیان کند. «بهینه سازی صدور مجوز و کارآمدسازی ابزارهای نظارت در کالاهای فرهنگی از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد که خواهشمندم وزیر در این رابطه توضیح دهد.»

نوروزی اضافه کرد: آقای صالحی امیری!‌برای جلوگیری از سیاسی شدن وزارت ارشاد و تاثیر منفی برخی اقدامات سیاسی در فرهنگ چه برنامه‌هایی دارید؟ 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس به خصوصی سازی در حوزه فرهنگی نیز اشاره کرد و افزود: آقای صالحی امیری! برنامه‌هایتان در این زمینه چیست آنها را تشریح کنید.

به گزارش فارس، نوروزی با بیان  اینکه ایران دارای ظرفیت‌های فرهنگی و دینی است اظهار داشت: آقای صالحی امیری! راه‌حل شما برای مقابله با ایران هراسی و اسلام هراسی چیست؟ 



ارسال نظرات