خبرهای داغ:
روز سیزده ابان یادآور رشادت های دانش آموزان و دانشجویان عزیز ایران اسلامی بود که با لبیک به ندای رهبر و امام خود با جان خود پایه های انقلاب مستضعفین را مستحکم نمودند.
کد خبر: ۸۷۷۱۰۸۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، روز سیزده آبان یادآور رشادت های دانش آموزان و دانشجویان  عزیز ایران اسلامی بود که با لبیک به ندای رهبر  و امام خود با جان خود پایه های انقلاب مستضعفین را مستحکم نمودند. روز سیزده آبان  روز در هم شکستن جاسوس خانه کفر و نماد شیطان است. 
روزی که امام مستضعفان سند انقلاب دوم را به نامش زد و فریاد مرگ بر آمریکا رساتر و بلند تر در دنیا و منطقه درهم پیچید. 
در ادامه این بیانیه آمده است: اگر تمام خیابان های آمریکای جنایتکار را  پرچم اسلام نصب کنند و بر سر در شورای امنیت و سازمان ملل نماد اسلامی بزنند  باز هم ما صدای مرگ بر آمریکا سر خواهیم داد. روزی که استکبار ناله های شیطانی سر داد  و نسخه های مصر و یمن  را برای ما پیاده کرد اما با فریاد پیامبر گونه امام مستضعفان مواجهه شد و فریاد زد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
امروز ایران با فرماندهی علی زمان  در خط مقدم  جنگ با سفیانی هاست  و خوارج هم بدانند که اینجا کوفه نیست  قد علم کنند !! اینجا سرداران بدر و خیبر آماده رزم هستند و صفین ها را  تا ویرانی خیمه کفر پیش خواهند برد.
برای پاسداشت این روز بزرگ  سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)در کنار مردم عزیز استان قزوین و ایران اسلامی  راس ساعت  8 صبح  در خیابان سپه روبروی دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان به راهپیمایی خواهند  پرداخت.
لذا از تمام مردم شهید پرور استان قزوین جهت حضور در این روز باشکوه  در خواست داریم همانند سالهای گذشته پرشورتر در این روز شرکت نمایند.

روابط عمومی سپاه صاحب الامر استان قزوین


۱۰۰۲/پ۲۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها