عضو فراکسیون امید مجلس دهم گفت: برخی در نطقشان می خواهند غیر مستقیم بگویند رئیس جمهور در فتنه ۸۸ نقش داشته است.
کد خبر: ۸۷۷۱۰۹۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه پارلمان، در جریان رسیدگی به رای اعتماد وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی طی تذکری گفت: هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی موظف به حفظ ، شأن و جایگاه مجلس است.

وی افزود: اصل 37 قانون اساسی، اصل‏، برائت‏ است‏ و هیچکس‏ از نظر قانون‏ مجرم‏ شناخته‏ نمی‏ شود، مگر این‏که‏ جرم‏ او در دادگاه‏ صالح‏ ثابت‏ شود. برخی دوستان در نطقشان از افرادی نام می برند  که خلاف اخلاق است.

«شما پیش از شروع نشست علنی به این نکته اشاره کردید اما دوستان حرف از اسنادی می زنند و شبنامه هایی توزیع می کنند که خلاف قانون صورت می گیرد. اگر سندی وجود دارد توزیع شود تا مسائل شفاف شود، کسی از شفاف سازی ناراحت نخواهد شد.»به گزارش فارس، کواکبیان با بیان اینکه برخی در نطقشان وزرای پیشنهادی را به دوران فتنه نسبت می دهند، اظهار داشت: از آنجایی که وزرا از سوی روحانی انتخاب شده اند به نظر می رسد همکاران می خواهند به طور غیر مستقیم رئیس جمهور را نیز به فتنه مرتبط کنند.

به گزارش فارس، علی لاریجانی در پاسخ به کواکبیان گفت: شبنامه ای در مجلس توزیع نشد، سندی به درخواست تابش و با اجازه هیات رئیسه توزیع شد، بنابراین خلافی صورت نگرفته است.

ارسال نظرات