فرمانده سپاه بندرلنگه:

تفکر بسیجی و روحیه جهادی رمز پیشرفت در صنعت نفت کشور است

فرمانده سپاه بندرلنگه در دیدار با مدیر عامل پالایشگاه نفت لاوان گفت: فکر بسیجی و روحیه جهادی رمز پیشرفت در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه صنعت نفت بعد از پیروزی انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۷۱۱۰۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس، سید حسین فاطمی امشب ضمن بازدید از جزیره لاوان با محمد علی اخباری مدیر عامل شرکت پالایش نفت لاوان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فاطمی در این دیدار با اشاره به مشکلات بومیان جزیره لاوان، اظهار داشت: با همکاری شرکت پالایش نفت می‌توان مشکلات مردم این جزیره را رفع کرد و در جهت بهبود وضعیت آن‌ها گام‌هایی اساسی را برداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه افزود: بسیج تاکنون تعامل بسیار خوبی را با شرکت پالایش نفت لاوان داشته و این همکاری‌ها در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و دیگر موضوعات ادامه پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی و روحیه جهادی رمز پیشرفت در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه صنعت نفت بعد از پیروزی انقلاب است.

فاطمی یادآور شد: اگر امروزه در صنعت نفت به پیشرفت‌هایی دست پیدا کرده‌ایم به واسطه امنیت همین خلیج فارس است با نثار خون پاک شهدای خلیج فارس، شهیدان داراها و رئیسی‌ها که تمام قد جلوی آمریکایی‌ها ایستادند بدست آمده است.

گفتنی است، جزیره لاوان از شمال خاوری به بندر مقام و از خاور به جزیره شیدور (شتور) منتهی می‌شود و در 28 کیلومتری غربی ساحل نخیلوه در آبهای خلیج فارس واقع شده‌است، لاوان از توابع دهستان لاوان در بخش کیش شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان می‌باشد و در مقابل منطقه گاوبندی (پارسیان) و شیبکوه قرار دارد ولی به منطقه شیبکوه نزدیکتر است.

ذخایر نفتی آب‌های نزدیک جزیر لاوان بسیار قابل توجه است، در حال حاضر صنایع جزیره منحصر به تأسیسات نفتی است که با نام ((مجتمع پالایشی لاوان)) فعالیت دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار