عالم اهل سنت هرمزگان تصریح کرد:حماسه تاریخی 13 آبان از این بعد که ملت بی دفاع ایران راس استکبار را به زانو درآورد دارای اهمیت ویژه است و موجب شد کشور ما به یکی از قدرت های بزرگ منطقه و فرامنطقه تبدیل شود.
کد خبر: ۸۷۷۱۱۰۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
شیخ محمد صدیق فهیمی، امام جمعه اهل سنت بندرعباس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، با بیان اینکه یوم الله 13 آبان تحول عظیمی را در عرصه جهانی بهمراه داشت،گفت:وحدت مردم در حماسه 13 آبان استکبار را به زانو درآورد و به مدعیان قدرت جهانی اعلام کرد که در برابر اراده قوی ملت ها توان هیچ کاری را ندارند.

وی اظهار کرد:حماسه تاریخی 13 آبان از این بعد که ملت بی دفاع ایران راس استکبار را به زانو درآورد دارای اهمیت ویژه ای در دنیا است و موجب شد کشور ما به یکی از قدرت های بزرگ منطقه و فرامنطقه تبدیل شود که سران استکبار نیز به این اصل مهم اذعان دارند.

فهیمی با توصیه به حضور پرشور مردم انقلابی ایران در راهپیمایی دندان شکن  13 آبان افزود:حضور ویژه و با شکوه وحدانی برداران شیعه و سنی دوشادوش یکدیگر در این روز باردیگر پوزه استکبار را به خاک می مالد و ضربه مهلکی برای کسانی است که نظر سوء به نظام و کشور دارند.

عالم اهل سنت هرمزگان تاکید کرد: عیادی استکبار بدانند که ایران اسلامی کشوری نیست که بوسیله دین و مذهب مردم را دچار انحراف کنند.

عضو شورای روحانیت بندرعباس تصریح کرد:ملت بیدار و آگاه ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) اجازه نفوذ و کارشکنی بیگانگان را به میهن اسلامی نخواهند داد.

فهیمی خاطرنشان کرد:اتحاد همدلی مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان می دهد که هیچ قدرتی نمی تواند چشم طمع به نظام اسلامی داشته باشد و با طبعیت از رهبر انقلاب هیچ خطری کشور را تهدید نخواهد کرد.

 
ارسال نظرات