سلحشوری در موافقت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سلطانی‌فر مرد عرصه عمل است.
کد خبر: ۸۷۷۱۱۱۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: این مجلس هویت متفاوتی دارد و بر نقاط قوت افراد تکیه خواهد کرد.

وی افزود: سلطانی‌فر از مدیران موفق اجرایی در سطح کشور است و در هر حوزه‌ای که مدیریت کرده با موفقیت همراه بوده است. 

سلحشوری تأکید کرد: وزارتخانه بزرگی به نام وزارتخانه ورزش و جوانان،‌مرد بزرگ در عرصه‌های سخت و توانمند در مدیریت و اجرا را می‌طلبد و سلطانی‌فر شایسته وزارت ورزش و جوانان است. 

نماینده مردم تهران گفت: یکی از دوستان بنده به من گفت به خاطر خدمات آقای سلطانی‌فر در استانداری گیلان نذر کرده‌ام به هر زیارتی که می‌روم دو رکعت نماز برای ایشان بخوانم، آیا این برای شما(نمایندگان) کافی نیست؟

وی ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی امسال بهترین دستگاه اجرایی شناخته شد و دلیلش مدیریت سلطانی‌فر بود. به گزارش فارس، سلحشوری افزود: قرار است وزارت ورزش و جوانان را به فرد توانمندی بسپاریم و دوستانی که می‌گویند مدرک ورزشی، مگر وزیر ورزش دکترای ورزش نداشت پس چرا جابه‌جا شد. سلطانی‌فر مرد عرصه عمل است و  اعلام کرده به ورزش بانوان توجه می‌کند.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: اگر سیاسیون دنیا را به جنگ می‌کشانند ورزشکاران دنیا را به سمت صلح می‌برند و ما نباید کشور را از یک مدیر لایق محروم کنیم. 

ارسال نظرات