مدرس دانشگاه حاجی آباد:

vسالت بسیج دانش آموزی انتقال روح معنویت و خودباوری رزمندگان دفاع مقدس است

مدرس دانشگاه حاجی آبادرسالت بسیج دانش آموزی را انتقال روح معنویت و خودباوری هشت سال جنگ تحمیلی و رشادت های رزمندگان اسلام به دانش آموزان دانست.
کد خبر: ۸۷۷۱۱۲۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان؛محمد میرزاده،مدرس دانشگاه حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم با اشاره به سالروز شهادت شهید گرانقدر حسین فهمیده، گفت : یادآوری قهرمانی چون شهید حسین فهمیده و حماسه ای را که از خودش به یادگار گذاشت در واقع یادآوری ارزش های والای دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: شهید حسین فهمیده با وجود اینکه هنوز به سن تکلیف نرسیده بود اما آنقدر معرفت در وجود او اوج گرفته بود که عاشق امام (ره) بود و می گفت هر چه را که امام اراده کند من به همان عمل می کنم.

 مدرس  دانشگاه حاجی آباد با اشاره حضور پر رنگ دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس وجانفشانی 36 هزار تن شهید افزود:سازمان بسیج دانش آموزی برپایه منویات امام خمینی(ره) شکل گرفت تا روح معنویت، خودباوری و تکلیف گرایی دانش آموزانی را که دوره جنگ تحمیلی تجربه کرده بودند به نسل های بعدی انتقال یابد.

وی رسالت بسیج دانش آموزی را انتقال روح معنویت و خودباوری هشت سال جنگ تحمیلی و رشادت های رزمندگان اسلام و به ویژه بسیجیان دانش آموزی دانست و تاکید کرد:شهید محمدحسین فهمیده یکی از این حماسه آفرینان بود که با وجود سن کم با فداکاری در این مسیر قدم گذاشتند و ردای شهادت را برتن کردو داستان شجاعتش در تاریخ این مرزوبوم برای همیشه جاودان ماند.

میرزاده تصریح کرد:شهید فهمیده نه تنها اسوه رشادت و مقاومت ملّی، بلکه الگوی همه نوجوانان و جوانان برای یک زندگی آگاهانه و اقدام شجاعانه در دفاع از اسلام و میهن اسلامی است و حضرت امام خمینی رحمه الله حسین فهمیده را بیش از پیش قهرمان و جاودان ساخت.

ارسال نظرات