جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب سپاه :

ما در سوریه با دشمنان خود می جنگیم+تصاویر

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب سپاه گفت:برای حفظ آرامش و امنیت در کشور باید همچنان به نبرد با دشمنان در بیرون از مرزها ادامه دهیم
کد خبر: ۸۷۷۱۱۴۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان سردار"کوروش آسیابانی" جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب سپاه(نجف) در یادواره شهدای مدافع حرم(فاتحین) که در سالن دکتر شهیدی دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد گفت: در غرب آسیا کشورهایی وجود دارد که دارای ویژگی های خاصی هستند و بخش عمده ای  از نفت دنیا از این منطقه بیرون می آید.

وی افزود: دخالت بیگانگان به این دلیل است که خاورمیانه ای کوچک را به وجود آورند و بتوانند به انرژی هم دسترسی داشته باشند و تنها هدفشان کوچک کردن کشورهاست تا از این طریق بتوانند این کشورها را از نظرمسائل سیاسی و امنیتی و غیره تحت سلطه خود قرار دهند.

به گفته وی در همین راستا برای رسیدن به هدف شوم خود،  پدیده ای را به نام داعش به وجود آورده اند و در کنار آنها گروه های تکفیری دیگری هم در رسیدن به این هدف شوم وپلیدتلاش می کنند.

ما در سوریه با دشمنان خود می جنگیم+تصاویر

آسیابانی اظهار داشت: آمریکا این برنامه ها را با کمک عربستان و سایر کشورهای دیگر انجام می دهد و هم اکنون تلاش خود را در سوریه به کار گرفته است.

وی افزود: این مناطق همیشه دستخوش حوادثی بوده  و همه این توطئه ها به سرکردگی آمریکا انجام می شود و ما باید دشمنان را بشناسیم و بدانیم که آنها چه هدفی را دنبال می کنند.
جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب سپاه تصریح کرد: امروز برخی مدعی شده اند که چرا ما به کمک سوریه رفته ایم که لازم است این افراد بدانند در دوران جنگ تحمیلی سوریه کمک های زیادی را برای ایران انجام داد و ما نباید این نیکی ها را فراموش کنیم.

وی بیان کرد: همه این توطئه ها برای جمهوری اسلامی است و بنا به فرموده رهبری اگر امروز در خارج از مرزها با دشمن نجنگیم باید در داخل کشور با دشمن درگیر باشیم و  دشمنان به هر جایی که برسند به هیچ کسی رحم نخواهند کرد.

ما در سوریه با دشمنان خود می جنگیم+تصاویر
سردار آسیابانی با اشاره به اینکه در سوریه امروز با دشمن خود می جنگیم گفت: برای حفظ آرامش و امنیت در کشور باید همچنان به نبرد با دشمنان در بیرون از مرزها ادامه دهیم  چرا که امروز امنیت از هر چیزی مهمتر است  و با وجود امنیت است که می توان به اقتصاد سالم و آرامش دست یافت.
ما در سوریه با دشمنان خود می جنگیم+تصاویر

به گفته وی اگر امروز مدافعان حرم و جوانانی برای دفاع به بیرون از مرزها نروند ممکن است این امر امنیت را به خطر اندازد اما مدافعان حرم برای دفاع از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمن می ایستند و اجازه نمی دهند محور مقاومت تضعیف شود و دشمن احساس قدرت کند.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب سپاه اضافه کرد: امروز همه برای دفاع از مردم مظلوم تلاش می کنند و می دانیم که دفاع نکردن از مردم مظلوم خیانت است و ما وظیفه داریم که از مردم مظلوم و حریم اهل بیت دفاع نمائیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار