بیانیه سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی در خصوص 13 آبان؛

روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برازنده 13 آبان است

روز ملی مبارزه با استکبار جهانی لایق و برازنده یوم الله 13 آبان است؛ چراکه در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، این روز همچون ستاره ای درخشان به چشم می خورد. اتفاقاتی همچون تبعید حضرت امام راحل به ترکیه، کشتار جمع کثیری از دانش آموزان و دانشجویان توسط رژیم طاغوت و تسخیر لانه جاسوسی بر این ادعا صحه می گذارد.
کد خبر: ۸۷۷۱۲۲۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

در این روز بود که دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام(ره) به جهانیان نشان دادند که برای استیفای حقوق و پس گرفتن وجب به وجب خاک میهن از دست پلید دشمنان و استعمارگران باید بهای سنگین حتی به قیمت جان پرداخت.

یوم الله 13 آبان را می توان مصداق بارز جهاد کبیر و تبعیت نکردن از دشمنان و بدخواهان، عنوان کرد. تبعت نکردن از دشمنانی که جز خاری و ذلت، چیز دیگری نمی خواستند و نمی خواهند.

امروز به یمن و برکت همین روزها و حماسه های جوانان غیور و انقلابی ایران است که صدای آزادی خواهی در منطقه و جهان به گوش می رسد و بی شک همان رخ دادهای سرنوشت ساز چراغ راه مردم کشورهای عراق، سوریه، لبنان، یمن، فلسطین و ... شده است.

در این بیانیه ضمن قدردانی از ایستادگی و مقاومت مردم ایران در به ثمر رسیدن و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی، بار دیگر از ملت موقعیت شناس و انقلابی استان آذربایجان شرقی می خواهیم که با حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی روز 13 آبان و با لبیک گویی به فرامین رهبر فرزانه انقلاب، حماسه ای دیگر خلق بکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار