خبرهای داغ:
در روز مبارزه با استکبار:

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در اصفهان

همزمان با روز مبارزه با استکبار 84گردان بیت المقدس و کوثر بسیج با هدف ایجاد آمادگی های رزمی، ایجاد توان نظامی و عملیات امداد و نجات در رزمایش الی بیت المقدس شرکت می نمایند.
کد خبر: ۸۷۷۱۲۹۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان سردار مجتبی فدا بیان اینکه 13 آبان به خاطر اتفاقاتی که در طول تاریخ معاصر در آن روی داده مانند شهادت دانش آموزان در اعتراض به رژیم پهلویدر سال 56 ، تبعید امام (ره) 42 و تسخیر لانه ی جاسوسی در سال 58 به عنوان یک روز ملی و یوم الله در خاطر ملت ایران شکل گرفته که مهم ترین موضوع در این روز مقابله با شیطان بزرگ امریکا است.

وی افزود سه اتفاق مهم در این روز ظرفیتی را ایجاد کرده که هرساله به عنوان روز مبارزه با استکبار شناخته شده و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری(حفظه الله) در باب جهاد کبیر و ایستادگی در مقابل اهداف دشمن این مراسم از ویژگی های خاصی برخوردار است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان این امر یکی از راههای مقابله با امریکا و نظام استکبار حفظ امادگی نیرو های مسلح است که بسیج نیز از مستثنی نیست .

سردار فدا تاکید کرد: یکی از ظرفیت های مهم بسیج ایجاد آمادگی رزم و آمادگی جسمانی می باشد و بواسطه اینکه حوزه ها پایگاه های و گردان های مختلف در طول سال برنامه های مختلفی در راستای بالا بردن آمادگی و توان رزم خود انجام می دهند از جمله حفظ انسجام، فراخوانی های 8 ساعته، 24 ساعته و میادین تیر که همه ی این ها ظرفیت تمرینش در رزمایش های مختلفی است که به مناسبت های گوناگون برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) تاکید کرد : رزمایش های الی بیت المقدس با برنامه ریزی منسجم و طرح ریزی در تعدادی از نواحی استان اجرا خواهد شد

وی تاکید کرد این رزمایش ها با هدف بالا بردن توان نظامی و آمادگی نظامی گردان های بیت المقدس با آموزش های مختلف از قبیل دفاع از کوی و برزن ، عملیات امداد و نجات، عملیات کمین و ضد کمین و سایر تاکتیک های مختلفی که در ماموریت های رزمی استفاده می شود همراه است .

سردار فدا خاطر نشان کرد: همه ی این ها حرکت ها نوید بخش این است که مردم ما و بسیجیان ما پشت سر مقام معظم رهبری و همراه با نظام جمهوری اسلامی آماده ی حفظ، حراست و نگهبانی از دستاوردها و امنیت و آرامش و استقلال وعظمت جمهوری اسلامی هستند و نسبت به تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام و همچنین تتجدید بیعت با مقام معظم رهبری این روز به صحنه می آیند و بخشی از آن ها به صورت منسجم همراه با همه ی آحاد مردم در مراسم روز 13 آبان شرکت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: رزمایش از صبح روز 13 با فراخوانی و حضور نیروهای بسیجی در حوزه ها و پایگاه ها و حرکت به سمت مراکز استقرار اصلی شروع خواهد شد و بعد از اینکه در راهپیمایی و صبحگاه اقتدار خود شرکت کردند بر اساس برنامه ها و برنامه ریزی های معین شده در کلاس های تاکتیکی، عملیاتی و نظامی شرکت و در روز دوم ضمن شرکت در میدان تیر نسبت به آموزش های دیده شده تمرین و باز آموزی صورت می پذیرد و در بعد ازظهر جمعه خاتمه و ضد استرار رزمایش برگزار و نیروها به محل های خود باز خواهند گشت.

ارسال نظرات