مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فراخوان نخستین جشنوارهرسانه ای ابوذر گفت: مهلت آثار این جشنواره تا 25آبان ماه تمدید شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۳۱۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹

به گزارش بسیج رسانه مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی  در نشست خبری با اصحاب رسانه  با اشاره به فراخوان نخستین جشنوارهرسانه ای ابوذر گفت: مهلت آثار این جشنواره تا 25آبان ماه تمدید شد.

زاهد احمدی افزود : از ابتدای انتشار فراخوان 100 اثر به جشنواره ابوذر ارسال‌ شده است که امیدواریم تا زمان جشنواره آثار افزایش یابد.

 وی  با اشاره به 13 آبان روز مبلی مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد  سازمان بسیج رسانه استان به منظور ‏نشان دادن نقش مهم و تاثیر گذار فعالان رسانه در آگاهی بخشی قشرهای مختلف مردم از اخبار و واقعیت‌های موجود در ‏جامعه و آفرینش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه ها، جشنواره رسانه‌ای ابوذر را برگزار کند‎‎.

وی با اشاره به شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: با توجه به تاکیدات مقام ‏معظم رهبری در موضوع اقتصاد و در راستای تبیین بیانات ایشان در جامعه، اقتصاد مقاومتی و اتکا به توان داخلی یکی از ‏محورهای این جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی  امر به معروف و نهی از منکر، سبک زندگی اسلامی و ایرانی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و آسیب های اجتماعی  را از دیگر محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر اعلام کرد .

محسن زاهد احمدی غافل نشدن از چالش‌ها و مشکلات جامعه و ‏تقویت نقاط قوت تأثیرگذار را از دیگر ویژگی‌های برتر این جشنواره عنوان کرد و افزود: با توجه به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان در مهر ماه سال جاری، بخش ویژه ایثار و شهادت با رویکرد تولیدات همکاران رسانه ای با موضوع شهدای استان و ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذر ماه سال جاری برگزار می شود،  گفت: ‏اصحاب  رسانه می‌توانند آثار خود را در بخش‌های خبر، گزارش، یادداشت، عکس و  تیتر به دبیرخانه ‏این جشنواره واقع در بجنورد خیابان 17 شهریور جنوبی –خیابان فارابی –ساختمان اقشار سپاه استان – سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی و یا به آدرس الکترونیکی ‏ resanekh@gmail.com ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه آثار ارسال شده از سوی شرکت کنندگان در جشنواره باید در یکی از رسانه‌های مکتوب و یا ‏مجازی استانی و کشوری باشد افزود: این آثار  باید از اثرهای منتشر شده از مهر ماه سال 94 تا 25 آبان ماه 95 باشد.

 مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی ادامه داد: آثار افراد برتر این جشنواره برای جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر ارسال خواهد شد.

به گفته وی، در جشنواره ملی ابوذر آثار منتخب استان خراسان شمالی با دیگر برگزیدگان جشنواره‌های استان‌های سراسر کشور در رقابت ملی ارزیابی و داوری شوند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره طرح ولایت رسانه در تابستان سال جاری گفت : 4 نفر از همکاران رسانه ای به دوره کشوری طرح ولایت از 18 تا 20 آبان ماه در تهران اعزام می شوند .

زاهد احمدی ضرورت مطالبه گری از مسئولان را یکی دیگر از اولویت های رسانه های  استان عنوان کرد و گفت : در این راستا کارگروه رسانه ای اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل بسیج رسانه با موضوع مطالبه گری در خصوص نامگذاری سال از آذر ماه با حضور مسئولان استان در برسیج رسانه جلسات خود را برگزار می کنند .


انتهای خبر/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات