خبرهای داغ:
معاون عملیات سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در نششست خبری:
معاون عملیات سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: رزمایش ۳۰ هزار نفری حماسه عاشورایی بسیجیان خوزستان همزمان با ۱۳ استان دیگر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۱۳۳۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سرهنگ نعمت‌الله باقری امروز در نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس حماسه عاشورایی بسیجیان خوزستان اظهار داشت: مرحله پنجم رزمایش گردان‌های بیت المقدس در سطح خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمایش با عنوان حماسه عاشورایی گردان‌های بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین(ع) و حضرت کوثر(س) در 2 مرحله اجرا می‌شود، افزود: مرحله مقدماتی رزمایش در تاریخ 6 و 7 آبان ماه توسط گردان‌های امنیتی در سطح 28 شهرستان برگزار شد.

معاون عملیات سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: در مرحله نخست رزمایش بحث مقابله با ناآرامی‌ها، کنترل جمعیت و نیز تاکتیک امداد و نجات توسط گردان کوثر در سطح 5 شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش 13 و 14 با حضور همه گردان‌ها در سطح خوزستان برگزار می‌شود، گفت: قرارگاه تاکتیکی محرم در شمال خوزستان در اندیمشک و نیز قرارگاه نینوا نیز در شرق استان در شهرستان بهبهان اجرای مأموریت می‌کنند.

سرهنگ باقری به همزمانی اجرای رزمایش توسط قرارگاه‌ها با اهواز اشاره داشت و عنوان کرد: با توجه به اینکه روز نخست رزمایش با سالروز روز تسخیر لانه جاسوسی همزمان شده سپاه شهرستان‌ها نخست در تجمع 13 آبان شرکت کرده و سپس به سمت محل رزمایش حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه صبحگاه جمعه نمایش اقتدار و نیز بعداز ظهر جمعه برنامه ضداستقرار انجام می‌شود، درباره اهداف رزمایش افزود: بسیجیان بخش وسیعی از جامعه را در کشور تشکیل می‌دهند بنابراین با توجه به اوضاع منطقه و نیز به دلیل وجود تهدیداتی برای مرزهای کشور و به ویژه خوزستان لازم است که بسیجیان از آمادگی لازم و کامل برخوردار باشند.

معاون عملیات سپاه حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به متلاشی کردن عناصر تکفیری قبل از  ورود به خاک جمهوری اسلامی توسط تیم‌های سپاه، تصریح کرد: اجرای مرحله دوم اردوکشی نواحی در خوزستان، اجرای تاکتیک‌های فشرده و نیز انجام عملیات‌های روانی با توجه به وضعیت منطقه از دیگر اهداف اصلی رزمایش هستند.

وی به تناسب رزمایش با محورهای تهدیدی در خوزستان اشاره کرد و گفت: این رزمایش کل حوزه سرزمینی خوزستان را در برمی‌گیرد و تمام بسیجیان بیش از 16 سال در این رزمایش شرکت می‌کنند.

سرهنگ باقری خبر داد: این رزمایش همزمان در 13 استان دیگر اجرا می‌شود و با استفاده از ویدئو کنفرانس با اعلام رمز توسط مقام مدعو در خوزستان رزمایش در استان‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها