سردار بابازاده به همراه جمعی از مسئولین سپاه استان با حضور در منزل شهید شاپور برزگر با پدر این شهید بزرگوار دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۸۷۷۱۳۳۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در آستانه سالروز شهادت شهید شاپور برزگر سردار بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به همراه جمعی از مسئولین سپاه استان با حضور در منزل شهید شاپور برزگر با پدر این شهید بزرگوار دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات خانواده این شهید بزرگوار قرار گرفت.

فرمانده سپاه استان با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان گفت: همه مردم قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها و جانفشانی ها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

سردار بابازاده افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

در این دیدارپدر بزرگوار شهیدان شاپور برزگر و علیرضا برزگر با اشاره به اینکه دیدار با پاسداران انقلاب و یادگاران دفاع مقدس روحیه بخش است گفت: در این برهه حساس و سرنوشت ساز، خدمت به مردم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب مایه آرامش روح منور و ملکوتی شهیدان است.

وی در ادامه به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های این دو شهید مدافع اسلام پرداخت.

یادآور میشود سردار شهید شاپور برزگر گلمغانی در تاریخ 1362/8/13 در منطقه پنجوین عراق و شهید علیرضا گلمغانی در تاریخ 1363/6/24 در اهواز به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

خبرنگار: میلاد گنجه

ارسال نظرات