امام جمعه بابل در خصوص برگزاری نمایشگاه صحیفه سبز قرآنی تکلیف بزرگ داریم، نباید تنها به این امر بسنده کنیم که نمایشگاه بزنیم، به غرفه‌ها آب و رنگ دهیم و بگوییم وظیفه خود را انجام دادیم.
کد خبر: ۸۷۷۱۳۸۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان دوازدهمین نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز در مدرسه خاتم الانبیاء بابل اطهار کرد: در خصوص برگزاری این نمایشگاه تکلیف بزرگ داریم، نباید تنها به این امر بسنده کنیم که نمایشگاه بزنیم، به غرفه‌ها آب و رنگ دهیم و بگوییم وظیفه خود را انجام دادیم.

امام جمعه بابل گفت: خواستار استانی شدن نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید به صورت ریشه‌ای و عمیق‌تر در خصوص کارهای فرهنگی ورود پیدا کنیم، افزود: باید با در نظر گرفتن نیازها نسبت به غرفه آرایی نمایشگاه‌ها اقدام کنیم.
امام جمعه بابل مخاطب شناسی را یکی از محورهای مهم نمایشگاهی برشمرد و تصریح کرد: دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه‌ها باید با سنجیدن نیاز مخاطب، طبق ذائقه عموم نسبت به عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی اقدام کنند.

این مسؤول با بیان اینکه با بهره گیری از تجربیات دوره‌های گذشته نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز، باید نسبت به برنامه‌ریزی دوره‌های جدید اقدام شود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه صحیفه سبز باید برنامه مدون و مشخص داشته باشد و هر غرفه‌ای که نتوانست محصول خوبی عرضه کند عذرش خواسته شود و غرفه در اختیار دیگران قرار گیرد.

روحانی با اشاره به اینکه فرهنگ، تغذیه فکر اعتقاد مردم است، یادآور شد: افتخار می‌کنم در خدمت کسانی هستم که به عنوان سرمایه این شهرستان وارد کار شدند تا به قرآن خدمت کنند.

وی ادامه داد: درسال‌های آتی باید با شناسایی افراد نخبه و فعال، شرکت‌ها، انتشارات فرهنگی نگرانی‌ها و ضعف‌های موجود نمایشگاه را برطرف کرده تا پربارتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی بر ضرورت استانی شدن نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز تأکید و اضافه کرد: نیاز است از هم‌اکنون دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه با استان‌های همجوار نشست‌های مختلف برای مشارکت آنها در برگزاری سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز داشته باشند.


امام جمعه بابل با بیان اینکه اطلاع‌رسانی جدی نمایشگاه باید سرلوحه کار قرار گیرد، اضافه کرد: اطلاع رسانی از ارکان مهم یک نمایشگاه محسوب شده و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

روحانی با تقدیر از عزیزالله گرجی مدیر نمایشگاه صحیفه سبز که دوازده دوره این جشنواره را به نحو احسن برگزار کرده است، گفت: از همکاری همه دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه به ویژه شهرداری بابل که با مشارکت جدی سبب رونق نمایشگاه شدند تشکر می‌کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها