رزمایش الی بیت المقدس دفاع از کوی و برزن در تاریخ سیزدهم و چهاردهم آبان ماه به صورت استانی برگزار می‌گردد و با حضور فرماندار و سایر مسوولان شهرستان جلسه هماهنگی و کمیته پشتیبانی این رزمایش برگزار و مقرر گردید .
کد خبر: ۸۷۷۱۳۹۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: در رزمایش دفاع از کوی و برزن سه گردان بیت‌المقدس حوزه حضرت موسی سرخ رود و حضرت نوح محمودآباد و حضرت ابراهیم گالشپل با توجه به تجربه سالهای گذشته در تاریخهای 13 و 14 آبان این رزمایش را با حدود 800 نفر نیرو برگزار می کنند.

سید تقی کیاء فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد به تشریح برنامه‌های رزمایش دفاع از کوی و برزن در این شهر پرداخت.

وی گفت: رزمایش الی بیت المقدس دفاع از کوی و برزن در تاریخ سیزدهم و چهاردهم آبان ماه به صورت استانی برگزار می‌گردد و امروز با حضور فرماندار و سایر مسوولان شهرستان جلسه هماهنگی و کمیته پشتیبانی این رزمایش برگزار و مقرر گردید جهت هر چه بهتر برگزار شدن این رزمایش تمامی دستگاه‌ها با امکانات کامل در خدمت بسیجیان شرکت‌کننده در این رزمایش باشند.

فرمانده سپاه ناحیه محمود آباد افزود: این رزمایش با هدف آشنایی نیروهای بسیجی و عامه مردم در مقابل هرگونه فعالیت دشمن می‌باشد.

سیدتقی کیا همچنین با اشاره به اهمیت آموزش و تقویت توان نظامی و دفاعی نیروهای بسیجی گفت: به طور متوسط هر ساله چهار بار دوره آموزشی ویژه نیروهای عضو گردان در قالب تست آمادگی جسمانی و تیر اندازی و مدیریت بحران و آموزش و سازماندهی انجام تا بسیجیان عضو گردان‌ها بتوانند در رزمایش خوب عمل نمایند.

این مسوول تصریح کرد: برگزاری این دسته از رزمایش‌های نظامی موجب حفظ انسجام و تقویت بنیه دفاعی در نیروهای بسیجی و مردم عادی می شود و امروز بر همه واجب است که هوشیارانه درکشور گام بردارند و از تحرکات دشمن خارجی و داخلی غافل نشوند.

وی در پایان گفت: این رزمایش‌ها صرفا هر سال جهت آمادگی نیروهای مردمی ، بسیجی، مسوولین و به نوعی همه آحاد جامعه است تا در مواقع لزوم بتوانند دست در دست هم از ارزش‌های نظام دفاع کنند و انتظاری که از سایر دستگاه‌های شهرستان داریم این است که در کمیته پشتیبانی رزمایش با تمام توان مشارکت نمایند تا شهرستان محمودآباد برای هرچه بهتر برگزار شدن این رزمایش آماده باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها