نماینده سابق مجلس در گفت‌و‌گو با «بسیج»:

اظهارات روحانی درباره فساد صندوق ذخیره فرهنگیان،توجیهی سخیفانه بود!

فیاضی گفت: به رئیس جمهور بگوییم کسی که از خزانه معلمان پول برداشته و فرار کرده آیا این اقدام غیر از دزدی و فساد می‎تواند باشد؟
کد خبر: ۸۷۷۱۴۱۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
عبدالوحید فیاضی نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات رئیس جمهوردرباره فساد صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: این نوع اظهارات آقای روحانی شگفت انگیز است و جای تاسف دارد که رئیس جمهور یک مملکت در بین نمایندگان ملت چنین توجیه سخیفی را در مورد فساد 8 هزار میلیاردی رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان، داشته باشد.

فیاضی با بیان اینکه معلمان نجیب‎ترین قشر هستند و همواره خویشتن‎داری می‎کنند ادامه داد: فرهنگیان، امروز شاهد هستند از صندوقی که با حقوق آنها تشکیل شده یک چنین برداشتی می‎شود و به تعبیر آقای رئیس جمهور که این وام است؛ باید به رئیس جمهور گفت کسی که از خزانه معلمان پول برداشته و فرار کرده آیا این اقدام غیر از دزدی و فساد می‎تواند باشد؟

وی افزود: من چنین توجیهی را از مقام اجرایی کشور درک نمی‎کنم، همچنان که از نمایندگان ملت نیز انتظار داشتیم که نسبت به این اظهارات رئیس جمهور واکنش نشان دهند و همه کسانی که در مجلس خود را نمایندگان مردم و مدافع حقوق معلمان و فرهنگیان و در خط مبارزه با فساد اقتصادی در کشور می‎دانند باید به آقای روحانی تذکر می‎دادند که این چه اظهاراتی است که فردی از صندوق ذخیره فرهنگیان که از حقوق معلمان تشکیل شده، چند هزار میلیارد تومان برداشت می‎کند، در حالی که خود معلمین برای گرفتن 5میلیون تومان وام باید ماه‎ها در انتظار باشند.

نماینده سابق مجلس اظهار داشت: این جمله‎ای که آقای روحانی بیان می‎کند فساد را بزرگ نکنید یعنی چه؟ آیا فساد بزرگ‎تر از این نیز می‎شود؟!

ارسال نظرات
آخرین اخبار