اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان نیر به مناطق عملیاتی شمالغرب

کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر شهرستان نیر راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۳۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، کاروان راهیان نور دانش آموزان کلاس اول دوره دوم متوسطه پسرانه شهرستان نیر، طی مراسمی ویژه در دبیرستان طالقانی نیر، با بدرقه گرم و صمیمی مسئولان شهرستان عازم مناطق جنگی شمال غرب کشور شدند.

در حاشیه این مراسم معنوی احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر با قدردانی از زحمات تمامی دست اندرکاران این کاروان اظهار داشت: راهیان نور یکی از بهترین فرصت ها برای مقابله با تهدید های فرهنگی است.

وی افزود: راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی در راستای مقابله تهاجمات نرم دشمنان است و سفر به سرزمین مجاهدت های خاموش، سفر برای رسیدن به ارزش های حقیقی انسانیت است .

احمدی تصریح کرد : امروزه با تهدیدات بسیار گسترده فرهنگی دشمن روبرو هستیم و در این راستا راهیان نور یکی از بهترین فرصت ها برای مقابله با این تهدید هاست.

مدیر آموزش و پرورش نیر اردوهای راهیان نور را یکی از برنامه های موثر فرهنگی برشمرده و گفت: این اردوها به درستی که واقعیت های دفاع مقدس، رشادت ها واز خود گذشتگی های شهدای عزیز را به نسل جوان امروزه جامعه منتقل می کند و فرصتی برای پیوند نسل های مختلف انقلاب است.

حجت الاسلام احد احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر در این مراسم حفظ راه و سیره شهدا را از مهمترین وظایف دانش آموزان عنوان کرد و گفت: ما در سایه خون شهدا اقتدار وامنیت را بدست آورده ایم.

وی گفت: بازدید نزدیک از ایثارگری های شهدا و رزمندگان اسلام در مناطق جنگی از سوی دانش آموزان درس عملی بسیار مناسبی برای آن دسته از افراد جوان جامعه است که می خواهند از این تجربیات در زندگی امروزی خود استفاده کنند.

حجت الاسلام احدی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف اعزام کاروان های راهیان نور تجدید میثاق دانش آموزان با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی بوده و در این سفر مقدس دانش آموزان اعزامی با بازدید از مناطق جنگی در شمال کشور در برنامه های مختلف فرهنگی و عقیدتی شرکت می کنند.




ارسال نظرات