خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین جوشقانیان:

شکست های پی در پی تکفیری ها از برکات خون شهدای مدافع حرم است

رییس مجمع عالی بسیج استان قم گفت: شکست های پی در پی تکفیری ها در عراق و سوریه به برکت حماسه عظیم شهدای مدافع حرم و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه است.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۳۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین حسین جوشقانیان، طی سخنانی در مراسم بزرگداشت شهادت حجت الاسلام و المسلمین سعید بیاضی زاده از روحانیون شهید مدافع حرم که با حضور علما ، نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید، خانواده آن شهید و عموم مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به جنگ نیابتی سنگینی که آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه علیه انقلاب اسلامی ایران به راه انداخته اند، اظهار داشت: شهدای والامقام مدافع حرم با بذل جان خود در راه خدا و در راه حراسم از حرم عمه سادات حضرت زینب کبری(س) راه عزت و شرافت را به همه ما نشان داده اند.

وی افزود: دشمنان جبهه مقاومت اسلامی به دنبال آن بودند که ظرف یک هفته کار سوریه را یکسره کنند اما به لطف الهی و رشادت و حماسه رزمندگان و شهدای مدافع حرم، پس از حدود 5 سال به تدریج در حال شکست و پس دادن خاکریزها به جبهه مردمی مقاومت هستند.

عضو هیئت امنای موسسه تفحص سیره شهدا همچنین با بیان این که شهیدان در عمل نشان دادند که ولایت مدار هستند و عاشق و دلباخته اهل بیت عصمت و طهارت می باشند، گفت: متاسفانه عده ای شهیدان و رزمندگان جبهه مقاومت را به دروغ و ناجوانمردانه متهم به دریافت پول های کلان می کنند و حال آن که شاهدیم عده ای صاحبان فیش های نجومی  را ذخیره نظام می خوانند!

وی خاطرنشان کرد: شهیدان و خانواده های معظم آنان با خدا معامله کرده اند و از بهترین رزق و روزی که نعمت بالای شهادت است بهره مند شده اند و برای همیشه تاریخ مایه افتخار ما هستند.

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان با بیان این که هوشیاری در جنگ نرم فرهنگی لازمه قدردانی از مقام رفیع شهیدان است، افزود: ما نباید بگذاریم که دشمن به راحتی باور و ایمان مردم و نسل جوان را نشانه بگیرد و در قالب جنگ نرم به اهداف شوم خود دست یابد.
ارسال نظرات