فرماندار بیله سوار :

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان، اعلام اعتراض به نظام سلطه است

فرماندار بیله سوار گفت: حضور مردم در روز راهپیمایی 13 آبان در واقع اعلام اعتراض و انزجار از سلطه طلبی های نظام سلطه را نمایان می کند.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۴۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی13آبان ماه با حضور مسئولان شهرستان به ریاست حلیم فرماندار بیله سوار در محل سالن جلسات فرمانداری بیله سوار برگزار شد.

حلیم فرماندار بیله سوار در جلسه هماهنگی برای برگزاری راهپیمایی13آبان ماه گفت :وظیفه امروز همه مردم و مسئولان، زنده نگهداشتن راه شهیدان و بزرگمردان دفاع مقدس و همچنین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز جوان و نوجوان ایران اسلامی است

حلیمافزود: باید روشنگری های لازم را در چنین روزهای تاریخ ساز و ماندگار، برای نسل جوان و آینده به سبب اهمیت رویدادهای آن، انجام داد.

وی با بیان اینکه این مناسبتها که جنبه ملی را پیدا کرده اند در طول چند دهه به سبب حفظ ارزشهای انقلاب همچنان برگزار می شوند گفت: حضور مردم در این روز در واقع اعلام اعتراض و انزجار از سلطه طلبی های نظام سلطه را نمایان می کند.

حلیم با عنوان اینکه، فرهنگ ایثار و شهادت عاملی مهم برای دستیابی به پیشرفت و توسعه پایدار است تاکید کرد: بهترین شیوه مقابله با جنگ نرم دشمن، ارتقای تحصیلی، پیشرفت علمی و بینش عمیق سیاسی و معرفتی در بین دانش آموزان است.

وی تاکید کرد: جوانان و نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده ای داشته اند به طوری که اگر اعتقاد و عزم راسخ و پایدار آنان نبود پیروزی نهایی با سختی مواجه می شد

فرماندار بیله سوار با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم دینی و مذهبی در شهرستان بیان کرد: همکاری همه دستگاههای اجرایی برای برگزاری بهتر مراسم13آبان ضروری است.

در ادامه سرهنگ شکور زارع فرمانده سپاه ناحیهبیله سوارنیز با اشاره به سه واقعه مهم تاریخی تبعید امام راحل، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان گفت: دانش آموزان و دانشجویان در13آبان با اتحاد و انسجام در مقابل دسیسه‌های رژیم طاغوتی ایستادند به همین دلیل این روز در تاریخ کشورمان به عنوان روز ملی استکبار ستیزی و مبارزه به استکبار جهانی نامگذاری شد.

زارع افزود: این روز اقتدار نظام جمهوری اسلامی و فریاد ملت مسلمان علیه آمریکا و ایادی آن است و مردم وفادار انقلاب با اجتماع بزرگ و دست زدن به راهپیمایی این روز بزرگ را گرامی می دارند.

وی با اشاره به برنامه ریزی صحیح در این روز گفت: سپاه و بسیج همچون سایر اقشار مختلف مردم در این روز بزرگ و تاریخ ساز حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارشپایگاه خبری صبح مغانراهپیمایی13آبان در شهر بیله سوار با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان از ساعت10صبح از روبروی حسینیه ثارالله سپاه ناحیه بیله سوار آغاز و تامیدان مصلی ادامه خواهد یافت و با قرائت قطعنامه راهپیمایی و با سخنرانی میهمان استانی خاتمه خواهد یافت.


 

ارسال نظرات