خبرهای داغ:
فرهنگیان بسیجی همراه با سایر مسئولان و نخبگان جامعه ضمن ابراز نفرت و انزجار خود از شیطان بزرگ، روز ۱۳ آبان را روز تحقق شعار مرگ بر آمریکا دانسته و خود را ادامه دهنده راه شهدا می دانند.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۶۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۳
آیا حذف درس شهید فهمیده از کتاب درسی نمونه ای از نفوذ دشمن نیست؟ روز 13 آبان را روز تحقق شعار مرگ بر آمریکا می دانیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در آستانه یوم الله 13 آبان بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی

این که می بینید ملت ما بعد از بیست و شش سال مرگ بر آمریکا را فراموش نمی کند، بخاطر این است که غفلت از توطئه استکبار جهانی همان و اسیر توطئه شدن همان. درواقع مرگ بر آمریکایی که مردم ما می گویند، مثل همان اعوذ بالله من الشیطان الرجیم است که اول هر سوره قرآن قبل از بسم الله الرحمن الرحیم گفته می شود (مقام معظم رهبری ۱۳۸۳/۱۲/۲۴)

انقلاب اسلامی ایران را می توان تجلی تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی خواهی به شمار آورد و مقوله استکبار ستیزی برخواسته از روح عدالت خواهی ملت عزیزمان است که روز به روز در دل و جان اقشار مختلف علی الخصوص نسل نوجوان و جوام انقلابی و بصیر تنومندتر و نیرومند تر می گردد.

۱۳ آبان هر سال،یادآور طنین فریادهای آزادی خواهی و عدالت گستری بت شکن زمان، امام خمینی(ره) علیه سلطه آمریکای جهانخوار و تبعید ایشان است که با عطر خون‌های پاک و مطهر دانش آموزان عزیزی که در مقابل دانشگاه تهران بدست نظامیان رژیم منحوس پهلوی، مظلومانه به شهادت رسیدند، آغشته گردید.

یوم الله سیزده آبان از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که نماد درهم تنیدگی، خردمندی، درایت، عقلانیت و تجلی خشونت ستیزی و ظلم ستیزی دانش آموزان بصیر و شجاع است اما این در حالی است که عده ای از رجال سیاسی و برخی از شیفتگان غرب در داخل کشور با فراموش کردن خباثت آمریکا به بهانه صلح طلبی و با استناد به سند جهانی ۲۰۳۰ سعی در بزک کردن چهره منفور آمریکا دارند.

حال که ۳۸ سال از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می گذرد، دشمنی آمریکا علیه ملت و دولت ایران همچنان ادامه دارد و در دوران پسابرجام با نفوذ در مراکز تصمیم گیری مانند آموزش و پرورش قصد به انحطاط کشاندن نسل جوان و اضمحلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند.

باید از مسئولان و تصمیم گیرانی که پروژه نفوذ دشمن را توهم توطئه می پندارند و قصد مصالحه با آمریکا را دارند پرسید : چه کسی می تواند جنایات آمریکای پلید را در حق ملت ایران آنهم از بعد از انقلاب تا کنون نادیده بگیرد؟

آیا حذف درس شهید فهمیده از کتاب درسی نمونه ای از نفوذ دشمن به شمار نمی آید !؟

آیا حذف درس کلاس چهارم با موضوع آتش زدن مسجد الاقصی نمونه ای از نفوذ جهت به فراموشی سپردن آرمان های انقلاب نمی باشد !؟

آیا عدم اشاره به موضوع ۱۳ آبان در هفت نشریه رشد نمونه ای از نفوذ جهت جدایی روح دشمن شناسی از نسل جوان نیست !؟

ما فرهنگیان بسیجی ۱۳ آبان را صرفاً یک رویداد تاریخی نمی دانیم بلکه این روز را واقعه‌ای تاریخ‌ساز، ماندگار و تأثیرگذار می پنداریم که در هر کدام از رخدادهای آن مصادیقی از پایداری، فداکاری، مقاومت اسلامی و بیداری جهادگونه علیه طاغوتیان، استکبار و نظام سلطه از سوی ملت مجاهد و غیور ایران اسلامی وجود دارد.

ما فرهنگیان بسیجی همراه با سایر مسئولان و نخبگان جامعه ضمن ابراز نفرت و انزجار خود از شیطان بزرگ، روز ۱۳ آبان را روز تحقق شعار مرگ بر آمریکا دانسته و ضمن اینکه خود را ادامه دهنده راه شهدا می دانیم، فریاد مرگ بر استکبار را به گوش جهانیان می رسانیم و در راه استقلال این مرز و بوم و مبارزه عملی با سلطه جویی استکبار جهانی از هیچ جهادی اعم از جهاد علمی، فرهنگی و اقتصادی فروگزار نخواهیم کرد و در راه اعتلای آرمان های کشور عزيزمان ايران اسلامی و درعرصه های مختلف به ويژه در سنگر تعليم و تربيت به تجربيات و انتقال آن به دانش آموزان از هيچ کوششی دريغ نخواهيم کرد.

در پایان از همه برادران وخواهران ایمانی دعوت می‌ کنیم تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ولایت پذیری، دشمن شناسی و استکبار ستیزی خود را به جهانیان نشان دهیم
ارسال نظرات