خبرهای داغ:
زنگ"پدافند غیرعامل"به شکلی نمادینی در دبیرستان دخترانه عصمت گیلانغرب با حضور مسوولان و دانش آموزان نواخته شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۶۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه در بازدید از ستاد اجرایی سرشماری عمومی ونفوس ومسکن شهرستان گیلانغرب با قدردانی از مشارکت خوب مردم این شهرستان که با کسب بیش از 212 درصدجامعه هدف تعیین شده در سرشماری اینترنتی رتبه اول استان را در بین تمام شهرستانهای استان بخود اختصاص داده اند گفت: در مرحله نخست سرشماری که بصورت اینترنتی انجام گرفت شصت ونیم درصد جمعیت استان ثبت نام نمودند که کمتر 40 درصد باقیمانده بایستی در مرحله دوم بصورت حضوری سرشماری شوند.
 
  مژگان نمکیان از مردم استان خواست تا در این مرحله نیز همکاری لازم را با مامورین سرشماری بعمل آورند.

 

وی ابراز داشت:خانوارهایی که احساس می کنند اشکالاتی در ثبت نام اینترنتی در سامانه ثبت نموده اند تا 8 آبان فرصت دارند نسبت به ویرایش این اشکالات اقدام نمایند.

 

این مسئول  افزود:سرشماری حضوری تا الان بخوبی پیش رفته و مشکل خاصی وجود ندارد.

 

نمکیان اذعان نمود:در شهرستان گیلانغرب علاوه براینکه در مرحله نخست بصورت اینترنتی بیش از 11هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 34هزار نفر ثبت نام  کرده در مرحله حضوری هم تاکنون 7هزار خانوار با جمعیتی بیش از 11هزار نفر  در این شهرستان برداشت شده است.

 

وی تصریح کرد: به نظر می رسد پیش از موعد مقرر کار سرشماری در این شهرستان به اتمام برسد.

 

در این بازدید همتی معاون فرماندار شهرستان گیلانغرب هم با قدردانی از همکاری خوب مردم شهرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته را در راستای روند اجرای طرح در شهرستان ارائه نمود.

ارسال نظرات