خبرهای داغ:
دبیر کانون جنبش نرم‌افزاری پردیس فارابی تهران:

FATF قراردادی بسیار خطرناک است

دبیر کانون جنبش نرم‌افزاری پردیس فارابی تهران، ضمن انتقاد به برخی‌ از فعالیت‌های دولت در زمینه سیاست خارجه، گفت: قرارداد FATF قراردادی بسیار خطرناک است.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۷۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، شایان ناصری در نشست خبری که با محوریت «جنبش دانشجویی، آرمانگرا و استکبارستیز» و با حضور مسؤولان و دبیران تشکل‌ها مختلف دانشجویی دانشگاه‌های قم در مجتمع بسیج دانشجویی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: نظام سلطه از شیوه‌های مختلفی برای استعمار کشورهای مختلف استفاده می‌کند؛ مستکبران در شیوه نوین استعمار کاری می‌کنند که ملت‌ها برایشان فرش قرمز پهن و قرارداد‌های متعددی را به نفع آن‌ها عقد کنند.

وی ادامه داد: در قرارداد FATF  ایران با دست خودش منافع مختلفی را به مستکبران تقدیم می‌کند.

دبیر کانون جنبش نرم‌افزاری پردیس فارابی تهران افزود: در عصر حاضر، مستکبران شیوه استکباری خود را قوی‌تر و در عین حال نرم‌تر می‌کنند، ملت‌های ظلم‌ستیز از جمله ایران هم باید شیوه‌های استکبار‌ستیزی را قوی‌تر کنند.

وی عنوان کرد: در برهه‌ای قرار داریم که باید فعالیت‌های استکبارستیزانه در بخش‌های مختلف از جمله علمی و فکری را به فراتر از مرزها پیش ببریم.

دبیر کانون جنبش نرم‌افزاری پردیس فارابی تهران ضمن انتقاد به برخی‌ از فعالیت‌های دولت در زمینه سیاست خارجه، بیان کرد: قرارداد FATF قراردادی بسیار خطرناک است.

ناصری با بیان اینکه بخشی از سیستم آموزشی و اقتصادی ایران بر اساس الگوهای اسلامی نیست، افزود: فعالیت‌ آن دسته از بانک‌های داخلی که بر اساس الگوی اسلامی فعالیت نمی‌کنند و شیوه‌های اسلامی در آن‌ها رعایت نمی‌شود خطری جدی برای دولت و ملت است.

وی ادامه داد: همانقدر که سر دادن شعار مرگ بر آمریکا ضرورت و اهمیت دارد، اصلاح بخش‌هایی از سیستم اقتصادی و آموزشی کشور که با الگوهای اسلامی سازگار نیستند نیز ضرورت و اهمیت دارد.
ارسال نظرات