خبرهای داغ:
دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه قم گفت: عده‌ای می‌خواهند با طرح مباحث حاشیه‌ای ذهن‌ها را از فساد مالی صندوق ذخیره فرهنگیان دور کنند ولی مردم به‌ویژه دانشجویان باید هوشیارانه تا محاکمه متهمان از مطالبات خود دست بر ندارند.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۸۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، امیرحسین کلاته در نشست خبری که با محوریت «جنبش دانشجویی، آرمانگرا و استکبارستیز» و با حضور مسؤولان و دبیران تشکل‌ها مختلف دانشجویی دانشگاه‌های قم در مجتمع بسیج دانشجویی برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی‌(ره) تسخیر سفارتخانه آمریکا توسط دانشجویان را انقلاب دوم نامید، اظهار کرد: علت این نامگذاری توسط امام خمینی(ره) این بود که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تأثیر مهمی در راستای از بین بردن ریشه نفاق در کشور داشت و تکمیل کننده انقلاب اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران هم رویش و هم ریزش داشته است.

کلاته عنوان کرد: استکبار یک روی خودش را در زمان دفاع مقدس نشان داد و در حال حاضر نیز در حال نشان دادن روی دیگر خود است؛ اکنون جریان مستکبر برای تهی کردن انقلاب از معنا و مفهوم ناب خود در حال رخنه کردن در روح انقلاب است.

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه قم با بیان اینکه در قرارداد‌ FATF بخش‌های مهم کشورمان در داخل تحریم می‌شوند، بیان کرد: چرا دولت در برابر برجام پاسخگو نیست؟ در جریان FATF چرا دولت پاسخگوی مردم و دانشجویان نیست؟

کلاته ادامه داد: در دهه سوم و چهارم انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین مباحثی بود که رهبر معظم انقلاب نیز تأکید فراوانی بر اجرایی شدن آن داشته‌اند ولی بجای اینکه نظاره‌گر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در سطح وسیع در جامعه باشیم، بوی اختلاس‌های کلان، فساد‌های مالی در بخش‌های مختلف، حقوق‌های نجومی، زمین‌خواری و ... به مشام می‌رسد.

وی افزود: عده‌ای می‌خواهند با طرح مباحث حاشیه‌ای ذهن‌ها را از فساد مالی صندوق ذخیره فرهنگیان دور کنند، ولی مردم به ویژه دانشجویان باید هوشیارانه رسیدگی به فساد مالی صندوق ذخیره فرهنگیان را از مسؤولان مطالبه کنند و تا شناسایی و محاکمه متهمان از مطالبات خود دست بر ندارند.

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه قم با بیان اینکه امام علی(ع) فرموده است «در جامعه‌ای که مردم فقر داشته باشند، دین و اعتقادات آن‌ها کم می‌شود»، عنوان کرد: جنبش‌ها و تشکل‌های دانشجویی باید جامعه را به سویی پیش ببرند که فقر در آن پیدا نشود.

کلاته در پایان خاطرنشان کرد: آرمانگرایی و استکبارستیزی در هر برهه‌ای ذائقه خاص خودش را می‌طلبد،‌ دانشجویان با شناسایی ویژگی‌های این برهه زمانی باید در راستای مبارزه با استکبار و نزدیک شدن جامعه به آرمان‌های والای انسانی و اسلامی گام بردارند.
ارسال نظرات