خبرهای داغ:
قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم عنوان کرد

دفاع دولت از برجام با هدف پوشاندن خسارت‌های آن

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: امروز سیاستمداران داخلی برای پوشاندن خسارت‌های برجام ادعا می‌کنند برجام برای ملت ایران پیروزی به بار آورده است.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۸۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمدجواد حیدرزاده در نشست خبری که با محوریت «جنبش دانشجویی، آرمانگرا و استکبار ستیز» و با حضور مسؤولان و دبیران تشکل‌ها مختلف دانشجویی دانشگاه‌های قم در مجتمع بسیج دانشجویی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در رمضان سال 1393 در دیدار با دانشجویان، آرمانگرایی را مقابل محافظه‌کاری عنوان کرد.

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم افزود:‌ آرمانگرایی و مبارزه با استکبار از مسائل مهمی هستند که دانشجویان باید همواره در پی آن باشند.

حیدرزاده با بیان اینکه آمریکا مصداق کامل استکبار است، گفت: حتی تأسیس آمریکا با استبداد، ظلم و استکبار به وقوع پیوسته است؛ بیرون راندن بومیان سرخ‌پوست آمریکایی از سرزمین‌های خود، به آتش کشیدن مزارع کشت بومیان آمریکا و ... تنها بخشی از ظلم‌هایی است که اروپاییان هنگام تأسیس آمریکا بر مردم بومی آمریکا روا داشتند.

وی با اشاره به سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط نیروهای آمریکایی، دسیسه چینی آمریکا در طول زمان‌های مختلف برای براندازی انقلاب اسلامی ایران و ...، عنوان کرد: دشمنی‌های آمریکا در حق ملت ایران خیلی زیاد و غیر قابل شمارش است.

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم بیان کرد: جنایاتی را که یادآور شدم تنها بخشی از جنایات کشوری است که عده‌ای می‌گویند باید با آن‌ها مذاکره کرد.

حیدرزاده ادامه داد: کسانی که خود را یار امام خمینی(ره) می‌دانند خباثت‌ها و دشمنی‌های آمریکا را خوب درک نکرده‌ یا فراموش کرده‌اند.

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم افزود: عده‌ای می‌گویند امام خمینی(ره) استکبارستیزی را بعد از انقلاب پدید آورده است در حالیکه تحرکات امام(ره) قبل از انقلاب، خلاف این ادعا را ثابت می‌کند.

حیدرزاده عنوان کرد: امروز سیاستمداران داخلی برای پوشاندن خسارت‌های برجام ادعا می‌کنند برجام برای ملت ایران پیروزی به‌بار آورده است.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند سایه جنگ را برجام از سر ملت ایران رفع کرده است، افزود:  تلاش‌های شهید تهرانی مقدم، روحیه خودباوری شهید احمدی‌روشن و مجاهدت‌های شهید شهریای سایه جنگ را از سر ملت ایران رفع کرده است نه برجام.

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم بیان کرد: این روزها برخی از مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی قم به بهانه‌های مختلف بنرهای مرتبط با قیام امام حسین(ع) را از دیوار دانشگاه پایین می‌کشند که این جای تأسف دارد.
ارسال نظرات