خبرهای داغ:
رئیس کانون دانشجویی صراط با بیان اینکه خط استکبارستیزی ملت ایران ادامه دارد، گفت: ایستادگی قاطع در برابر کفر و نفاق و مرزبندی شفاف با دشمنان انقلاب و اسلام ضروری است.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۸۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سینا قربانی در نشست خبری که با محوریت «جنبش دانشجویی، آرمانگرا و استکبارستیز» و با حضور مسؤولان و دبیران تشکل‌ها مختلف دانشجویی دانشگاه‌های قم در مجتمع بسیج دانشجویی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: ایستادگی قاطع در برابر کفر و نفاق و مرزبندی شفاف با دشمنان انقلاب و اسلام، از شاخصه‌های مهم استکبارستیزی است.

وی ادامه داد: برای مقابله با نظام سلطه، باید ابتدا آن را شناسایی کرد و سپس برای برخورد با آن تمام توان خود را به کار برد.

رئیس کانون دانشجویی صراط عنوان کرد: اگر سیاستمداران ایران اعتقاد واقعی به وعده‌ قرآن در خصوص یاری الهی در برابر دشمنان داشته باشند، هرگز تن به سازش‌های ذلت‌بار نمی‌دهند.

قربانی با بیان اینکه برجام خسارت محض است، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون، ‌استکبارستیزی همواره از مهم‌ترین مباحث کشور بوده است و خط استکبارستیزی در ملت ایران ادامه دارد.

وی، دانشجویان را از جمله نیروهای استکبارستیز جامعه دانست و گفت: دانشجویان ایرانی در مواقع مختلف نشان داده‌اند که روحیه استکبارستیزی قوی دارند و مهم‌ترین علت دشمنی آمریکا با ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی مردم است.

رئیس کانون دانشجویی صراط با اشاره به مقاومت مردم ایران در برهه‌های مختلف، گفت: همانگونه که مردم ایران تا کنون زیر بار زیاده‌خواهی‌ها و ظلم‌ مستکبران نرفته‌اند از این پس هم نخواهند رفت.

قربانی افزود: خداوند در قرآن کریم گفته است که جنگ با نظام سلطه برای مسلمانان هیچگاه به پایان نمی‌رسد.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، 8 سال دفاع قدس و واقعه 13 آبان به جهانیان ثابت کرده است که مردم ایران ظلم‌ستیز‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها