خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان قم با اشاره به اینکه همسران شهدای مدافع حرم الگویی برای دختران و زنان می باشند، گفت: با حضور پرشور در راهپیمایی 13آبان مشت محکمی بر دهان استکبار خواهیم زد.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۰۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹
 لیلا حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با اشاره به اینکه روز13 آبان ماه، روز تسخیر لانه جاسوسی استکبار جهانی است، اظهار داشت: دانش آموزان استان همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی شکوهمند روز 13 آبان حضور پر شور خواهند داشت تا مشت محکمی را بر دهان استکبار جهانی بزنند.

وی افزود: علاوه بر راهپیمایی 13آبان که در پیش داریم ،برنامه های مختلف دیگری در سطح استان و مدارس در طول هفته بسیج دانش آموزی برگزار شده است و مهمترین آنها برنامه " ما زنده ایم " است که با حضور خانواده معظم شهدا در سطح دبیرستان ها برگزار شد.

حیدری هدف از اجرای این برنامه را تربیت نسل جوان و اشاعه فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت دانست و اضافه کرد: برنامه ما زنده ایم نوعی الگو سازی برای نسل جوان به خصوص دختران جوان که در سنگر مدرسه هستند که با تربیت صحیح می توانند مادرانی برای تربیت نسل آینده باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ابراز داشت: همزمان با پایگاه های بسیج دانش آموزی،پایگاه های بسیج محلات هم که تعداد زیادی از این دانش آموزان عزیز را در خود جای داده اند، برنامه های بسیار خوبی را در هفته بسیج دانش آموزی بخصوص در سطح حلقات شجره طیبه صالحین اجرا کردند که به معرفی زندگانی شهید فهمیده و شهدای دانش آموز و برنامه های فرهنگی را در این راستا می توان اشاره کرد.

وی همچنین از برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه و  برگزاری مسابقات مختلف بصورت حضوری و غیر حضوری در راستای سبک زندگی اسلامی خبر داد و گفت: این برنامه ها که با استقبال بی شمار دانش آموزان روبرو شده است با استفاده از زندگینامه شهدا و همچنین محتواهای اسلامی در سطح مدارس و پایگاه ها برگزار شد.

حیدری در پایان با اشاره به132 شهید زن استان، خاطر نشان کرد: خواهران از زندگانی شهدای زن در همه نشست ها،همایش ها و برنامه های تخصصی با استفاده از سخنرانان بنام و دعوت از مادران و همسران شهدای مدافع حرم بخوبی بهره می برند و همچنین مربیان و سرگروههای شجره طیبه صالحین توجیه شده اند تا در جهت معرفت افزایی بسیجیان بتوانند نقش آفرینی کنند.
ارسال نظرات