خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید بهنام محمدی بسیج دانش آموزی نیم بلوک خبر داد
فرمانده حوزه شهید بهنام محمدی بسیج دانش آموزی نیم بلوک گفت: 70نفر از دانش آموزان هنرستان مبتکران خضری دشت بیاض در مسابقات دوی استقامت شرکت کردند.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۲۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده حوزه شهید بهنام محمدی بسیج دانش آموزی بخش نیم بلوک در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهارداشت: 70نفر از دانش آموزان هنرستان مبتکران خضری دشت بیاض بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی در مسابقات دوی استقامت شرکت کردند.

اسماعیلی افزود: این دانش اموزان مسیر 3کیلومتری را از جوار شهدای گمنام تا کلانتری خضری دشت بیاض پیمودند که به سه نفر از دانش آموزان که رتبه های اول تا سوم را کسب کردند هدایای نقدی تقدیم شد.

نفرات اول تا سوم اقایان لعل، قنبری و رضانژاد بودند که این مسیر را پیمودند این مسابقه با همکاری بسیج دانش اموزی، آموزش و پرورش ، کلانتری بخش نیم بلوک وهنرستان مبتکران خضری دشت بیاض برگزار شد .

حضور گسترده اولیا در کنار دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان

مسیول نمایندگی آموزش وپرورش بخش نیم بلوک در جلسه برنامه ریزی 13آبان ماه که در محل آموزش وپرورش این بخش برگزار شد گفت: راهپیمایی امسال چون با روز پنج شنبه وتعطیلی دانش آموزان مصادف شده قرار است طی اطلاعیه هایی از اولیا دانش آموزان و مردم دعوت به عمل آید تا شاهد حضور پر رنگ دانش آموزان و مردم در این روز باشیم.

"جهانبخش" افزود: پاکسازی، امنیت، آتش زدن پرچم امریکا، اجرای برنامه های رزمی ، برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان از دیگر برنامه های این روز خواهد بود که مسیر حرکت 10صبح از بلوارازادگان وبالعکس در خضری دشت بیاض انجام خواهد شد و در نیم بلوک وکرغند هم راهپیمایی صورت خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها